Wij hebben nu al maanden de naam JulIën vaststaan voor als we een jongen krijgen. Nu vindt ik Midas of Friso ook wel leuk. Hoewel ik bij Friso een beetje aan de babyvoeding moet denken. Wat vinden jullie nou de leukste naam? JuIiën, Midas of Friso. Alvast bedankt!
Bedankt Adrienne!! De achternaam wordt trouwens Loesberg. Kunnen jullie beter beoordelen wat he leukste klinkt.
@bosi, bedankt, jawel heb er zeker wat aan. Vindt die 2 ook het leukste....denk ik..... haha @Luna2007, wat leuk nog een Luna! Nu de meerderheid dus Juliën.
friso doet me denken aan prins friso, zou bij mij afvallen en als ik aan midas denk, denk ik aan midas de wolf... dat probleem heb ik dus, zie allemaal andere beren op de weg...
julien, friso vind ik ook mooi, maar de eerste tijd zie je overal die voeding, dus dat is wat vaag dan voor jezelf ook lijkt me.
Ik zou van Juliën ook Julian maken, maar dat is een persoonlijke keuze. Ik denk bij Friso helemaal niet aan de voeding. Ik vindt het wel leuk!
Ik denk bij Friso ook niet aan voeding, maar wel aan het koninklijk huis en met uitzondering van Maurits vind ik al die mannen maar een stelletje stijferds, dus Friso zou voor mij ook afvallen. Julien vind ik wel prachtig!
Jaaaaaa, Friso is inderdaad ook nog een prins. Daar had ik helemaal niet bij stilgestaan en het is niet echt een leuke. Mauritz wel! Mannetje in mijn buik heet gewoon Juliën, ben er weer zeker van. Julian is ook leuk hoor, maar ik vond Juliën net iets aparter. Maar dat is inderdaad persoonlijke voorkeur. Het wordt ook een beetje een donker kindje als het goed (ik halfbloed) vond het daar wel bij passen.