hallo allemaal, inmiddels 20 weken zwanger, en we weten niet wat het gaat worden. de meisjesnaam hebben we inmiddels gekozen, maar een jongensnaam, wat is dat moeilijk! hebben jullie nog leuke suggesties passend bij t.atum? we zijn op zoek maar een stoere niet al te lange naam. het moet wel nederlands klinken want we hebben een enorm hollandse achternaam
Sil vind ik erg leuk, helaas al een kindje in onze omgeving die zo heet. Zeno is ook apart. De rest niet echt mijn smaak.. Nog meer suggesties?
Stoere naam T.at.um! Cas Thijm Kess Lev Lenn Senn Seth Mels Sepp Ward Kick Mick Mats Thijl Ties Dex Vigo Vince Lance Chris Dimas Joes
Aaron Brent Boet Cas Dean Duco Eef Finn Floor Ian Jack Jelle/ Jilles Jarno Jens Keith Kay/ Kai Luka/ Luca Leon Max / Maxime Moos Morris/ Morrisson Nathan Noah Nimm Neil Olaf/Olav Otis Oréon Pim Quinn Raf/ Ravi/ Ralf/ Ralph Rover Stan Seb/ Sep Twan Tycho Tyler Vico
Dank Dames!! ik heb er al een paar tussen gezien die ik op mijn lijstje toe heb kunnen voegen, maar nog niet het gevoel de naam gezien te hebben... Denk wel dat de voorkeur uitgaat naar een naam met 2 lettergrepen, merk dat ik dat toch mooier vind passen met Tatum. En het liefst een beetje stoer, niet al teveel voorkomend.... Iemand nog goede sugesties?? bedankt!!