Omdat ik aan het tijfelen ben tussen de namen, wil ik graag van jullie van zowel de jongens als de meisjesnaam (zie andere poll) weten welke het leukst is. Let wel: onze achternaam begint met een N...... Alvast bedankt!
Bryan Maar dat komt misschien meer omdat ik bij de andere 2 namen een vergelijking maak met kindjes die ik ken die naam hebben....
Allemaal niet. Sem en Daan zijn mij veel en veels te populair (zie hier: http://www.svb.nl/internet/nl/regelinge ... /index.jsp ) en Bryan vind ik een beetje een aso-naam, sorry.
Ik heb op Sem gestemd. Ik vind dit de leukste uit het rijtje en daarbij eindigen Daan en Bryan allebei op een N, wat ik persoonlijk niet handig vind bij het uitspreken in combinatie met jullie achternaam. Wel jammer van Sem vind ik dat het zo populair is. Wij vonden Sem ook een leuke naam voor ons kindje, maar kiezen die naam niet omdat er misschien dan wel vier Sems bij elkaar in de klas zitten.
Hmmm, denkt, denkt.........................Ik ga voor Daan! Sem vind ik ook wel leuk, maar die zie ik te vaak ! Bryan vind ik niet zo leuk eigenlijk !
Ik vind Sem een hele mooie naam! Wel jammer dat je hem vaak hoort, maar ach, dat is met zoveel namen, he?
Omdat je achternaam begint met een N zou ik nooit een naam nemen die eindigt op N en dus hou je Sem over... Maar... Sem hoor je wel heeeeel vaak
Ik vind Sem en Daan beide leuk. Beide hebben een nadeel: Sem hoor je (te) vaak en dat vind ik jammer. Daan eindigt met een n en de achternaam begint er mee. Dat is niet handig denk ik. Dan zou je de naam al heel vaak in combinatie met de achternaam moeten uitspreken, luisteren hoe het klinkt.
Ik vind het ook wel een nadeeltje als een naam eindigt met de beginletter vande achternaam, maar ik moet eerlijk zeggen dat dat met een m op het eind en een n op het begin niet veel beter vind. En bij de ene achternaam klinkt het vervelender dan bij de andere. Van de namen vind ik Daan duidelijk het mooist.
Ik vind Sem niet gek, maar staat wel al jaren in de top 3....... Je hoort em zo veel, vind je dat niet minder?
Ik vind Daan erg leuk! De andere twee namen vind ik niet zo. (Bryan vind ik eigenlijk gewoon superlelijk!)
Sem is idd een populaire naam. Ik hou op zich wel van redelijk "eenvoudige" namen... Het is ook natuurlijk niet leuk als je dadelijk 6 Sems in de klas hebt.... Het blijft moeilijk! Ach ja, gelukkig hebben we nog een paar maandjes te gaan