We zijn heel lang bezig geweest met namen uitzoeken en uiteindelijk hadden we de naam Sophie Elize. Maar daarna werd het al snel Elize Sophie, en nu ben ik bijna uitgerekend... en vinden we Sophie als roepnaam toch veel lekkerder in het gehoor liggen en fijner om uit te spreken. Maar ik ben toch even heel benieuwd, wat vinden jullie de mooiste roepnaam, Sophie of Elize?
ik heb gestemd op elize, ik vind het een prettig klinkende naam. Sophie klinkt in mijn gehoor wat minder lievelijk als elize
Ik vind Sophie leuker, maar je hoort hem wel vaker dan Elize. Maar als jullie gevoel nu Sophie zegt, kies je daar toch voor? Of je wacht tot ze geboren is: is het meer een Sophie of meer een Elize?
Ik vind Sophie wat leuker, omdat Elize voor mij voor een roepnaam iets te sjiek zou zijn. Maar als je daar juist van houdt, zou ik voor Elize gaan. De combinaties zijn alletwee prima, dus je kan alle kanten op
Heb gestemd op Sophie, vind dit veel leuker dan Elize. In plaats van Elize vind ik Else wel heel erg leuk.
Ik vond Elize inderdaad ook wel een beetje sjiek klinken, wat we niet bepaald zijn haha. ik vind het om de een of andere reden ook niet zo'n fijne naam om uit te spreken, je gaat al snel de nadruk op de eerste E en ie leggen... kan het niet uitleggen. Als tweede naam heb ik er helemaal geen twijfels bij, dat is toch iets heel anders. Sophie vind ik zelf heel cute maar is ook als ze ouder wordt nog steeds een hele mooie naam... ik ben er echt blij mee dat ze nu toch Sophie gaat heten! Bedankt voor het stemmen. (mag altijd nog meer gestemd worden natuurlijk! )