wij hebben voor als het een meisje wordt de naam ziva, nou weten we echt niet wat we voor een jongen moeten, willen graag een naam die erbij past, maar wat? Dit ook omdat we de kans hebben op een tweeling als het een jonegen en een meisje is wil ik wel dat er een naam bij ziva past hahah moeilijk maar hebben jullie ideeen???
Ziva, bijzondere naam zeg, mooi! Hebben jullie wel al een tweede meisjesnaam voor als jullie een tweeling met twee meisjes krijgen? Mijn ideetjes voor jongensnamen (bij Ziva): Boaz Ezra Inci Jaron / Jarón Jonah Loran Elias Levi Ichi Tobin Micha Noah Joras / Yoras Amaro Ilias Inry Turias Korbin / Corbin Leander Arden Tycho
Idd bijzondere naam!! Avery Bruce Bryson/ Bryce/ Brydan Colin Connor Ethan Fabian Gideon Gregory Harrison Hugo Ian James Keano Luke Liam Maxime/ Max Nate/ Nathan Oliver Parker Pax Reagan Stanley Seth Sean Toby Tiuri Vince Vico Wyatt
ow er staan wel een paar leuke namen tussen, liam vind ik ook erg leuk, verder boaz en seth vind ik ook erg leuk klinken, hahah nee hebben nog geen 2de meisjes naam voor als het 2 meisjes worden, ook maar even over na denk ja, hahah stom niet zo bij na gedacht, misschien hebben jullie daar ook wat iedeen voor bij ziva?
Ziva, wat een mooie naam (heb hem ook maar gelijk op m'n lijst gezet ). Ik las net dat het 'stralend, helderheid' betekent en dat het Hebreeuws is: Ziva - Origin and Meaning of the name Ziva at BabyNames.com en Ziva | meaning of Ziva | name Ziva Misschien leuk om te weten. Anyway, de eerste namen die in me opkomen: Ziva en .... jongensnaam: Ilias Otis Amos Joaz Juvat Novan Dimas Ramzi / Remzi Jason Efraim / Ephraim Noah Dion Dorian Eneas Evander Iskender / Iskander Idris Jovan Ezra Firuz Fosco / Tosco / Vasco Dino Rocco Remo Renzo Kenzo Jayden Caiden / Kayden Kaj / Kai Keyan Jelani Jonas Kiran Mykai Milan Micah Mirco / Miro Mirza Luca Mauro Myron Omar Oscar Ravi Nuri Ruben Joachim Taddeo / Tadeo / Tadej Matteo Troy Zimri Zeki Zachary Jarvis Jeft(h)a Jarno Jeremi (van Jeremia) Nathaniel Nando Rayan Paco
Ow dat is zeker ;euk om te weten, nou is de naam alleen maar nog leuker Wat een super lange lijst, jayden spreek me ook wel aan, verder met de namen heb ik niet echt een klik, pfff het is zo moeilijk allemaal he hahha
Ik moest ook meteen aan Ziva en Boaz denken!! Ik vind het een supercombi!! Ik ben heel benieuwd of er straks inderdaad twee kleintjes te zien zijn op de echo. Verder vind ik leuk: Ziva en... Xavi Ravi Troy Boyd Joaz Joah Noah Imre Rodi Roan Ezra Liam Sascha Vince Leroy Tristan Ziva en... Nova Neva Mila/Myla Dewi Emma Imme Ruby Jada/Yada Jade/Yade Jara/Yara Senna Niamh Ayla Noa
@nancy mmwwaa is niet echt mijn smaak, maar bedankt voor het bedenken. Ziva en boaz vind ik ook echt een super combi, stelde het gister voor en manlief vind het boaz dus echt geen zak aan, pfff is dat ff balen, ik ben er wel erg weg van.
Misschien moet je het even laten rusten. Toen ik zwanger was van de eerste vond ik de naam Boaz al erg leuk, manlief toen niet. Gelukkig werd het een meisje. Bij de 2e zwangerschap heb ik de naam gewoon nog een keer voorgesteld. Blijkbaar was hij al weer vergeten dat hij het niet zo'n leuke naam vond, want ineens vond hij hem wel leuk. En nu heet onze zoon dus Boaz.