Naar aanleiding van mijn vorige topic maak ik deze nieuwe met poll aan. Een jongensnaam hebben we al, maar een meisjesnaam blijft moeilijk. We hebben er nu drie en daar zullen we waarschijnlijk tussen gaan kiezen. Welke van deze drie vinden jullie het leukst? Onze zoontjes heten Dyon en Niek.
Ik vind Jill het leukst Geen specifieke reden, want andere 2 namen vind ik ook leuk, maar Jill gewoon net even wat leuker.
Ik vind ze alle drie niet zo. Nova valt sowieso af vanwege de betekenis, Jill vind ik niet zo leuk klinken bij de andere namen dus ik heb op Lois gestemd.
Ik vind Jill helemaal geen leuke naam en past naar mijn mening het minst mooi bij de namen van je zoontjes. Loïs en Nova vindt ik super, maar stem voor Loïs omdat je al een N in the family hebt.
Nova zou ik niet doen omdat je dan twee dezelfde letters hebt Lois vind ik geen mooie naam Jill vind ik dus de mooiste!
Vind Lois de leukste naam, staat bij ons ook bovenaan t lijstje Nova is ook erg leuk, Jill vind ik de minst leuke naam.
Ik heb gestemd op Jill omdat ik die er denk ik het mooist bij vind passen. Maar de andere namen vind ik ook erg mooi! Mijn top van jouw namen: Nova Loïs Jill
Lois vind ik leuk en vrouwelijk, maar hoor ik vaak. Jill vind ik stoer. Nova zou ik inderdaad niet doen doordat je al een N in de familie hebt - lastig met post enzo.
Ik snap dat Nova voor veel van jullie hierom zou afvallen. Ik heb zelf ook mijn twijfels over nog een naam met een N. Maar onze zoontjes hebben allebei twee namen en onze derde krijgt dat ook. Mochten we toch voor Nova kiezen, dan krijgt ze een tweede naam die niet met een Q begint (Niek heet voluit Niek Quinten). Dan is de post vanwege de initialen wel uit elkaar te halen. De meningen zijn heel erg verdeeld zo te zien, er zit niet veel verschil tussen het aantal stemmen. Het blijft moeilijk zo... Meer meningen zijn welkom.
Nova vind ik de leukste naam uit je rijtje, maar ik denk dat ik Loïs het mooist bij de naam van je zoontjes vind passen.
Over post.... ik krijg regelmatig post waar alleen het initiaal van mijn 1e naam is gebruikt, niet de 2e naam. Je moet het zelf weten hoor, maar het lijkt me niet handig! Daarnaast vind ik Nova ook niet zo mooi