Ik open nog even opnieuw een topic, want ik blijf maar twijfelen. Terwijl we onze kleine hum al over minder dan 8 weken verwachten. Wat vinden jullie: N.oah en Boaz N.oah en Levi N.oah en Julan N.oah en Senne N.oah en Luca Daarbij in ogenschouw nemen, dat Boaz aparter is, maar wel net als N.oah met oa is, maar door de klank toch net even anders is. Levi erg hoog staat in de top 10... Ook loop ik met Julan in mijn hoofd. Maar ik ben zo'n twijfelkont... Bij mijn zoon, hadden we de naam ook pas een paar uur na de geboorte en dat wil ik eigenlijk niet nog een keer meemaken.
Ik heb voor Boaz gestemd. Maar waarom vind je het vervelend om de naam laat te weten? Wij hadden een lijstje namen en pas nadat kind geboren was en we beetje kind gezien hadden beslisten we over de definitieve naam, omdat we zo het idee hadden wat beter bij het kind paste.
Dat dachten we bij de eerste ook. Maar toen vond ik beiden namen passen, dus het was nog steeds geen gemakkelijke keuze. Uiteindelijk voor de naam gekozen die ik sinds mijn 16e al mooi vond.