We twijfelen tussen 2 namen, Mila en Nina. Man neigt meer naar Nina, ik naar Mila Nu was ik even benieuwd waar jullie aan denken bij deze namen? Oja qua populariteit maakt het ons niks uit, allebei de namen komen hier niet of nauwelijks voor.
absoluut Nina. Vond ik destijds ook leuk voor onze dochter. Mila vind ik een modenaam maar ach dat heeft onze oudste dochter ook dus dat vind ik nog niet zo erg. Mila vind ik alleen wel heel erg lief en schattig voor een klein meisje niet voor een volwassen vrouw.
Ik vind het beide erg mooi!! Ik zou Mila kiezen, omdat mijn kat die ik 13 jaar lang had Nina heette en ik daar dus de associatie mee heb
Bedankt alvast voor jullie reacties Dat Mila nu in is of een modenaam dat maakt ons niet uit. We vinden de naam al jaren mooi dus dat ie nu in de top 20 staat zegt ons niet zoveel. Hier komt ie niet of weinig voor. is Nina niet een beetje kattig? En te gewoontjes?
Nina klinkt lief en vrolijk. Mila ook vrolijk, maar klinkt iets eigenwijzer dan Nina. Ik vind Nina het mooiste!
Nina! Hoeveel ik ook wel het idee heb dat deze naam erg veel voorkomt.. Maar ik vind 'm zeker leuker!
Nina klinkt in mijn oren zeker niet kattig maar juist tijdloos en stijlvol. Ik vind Mila een hele lelijke naam, zo 'persoonlijkheidloos' klinkt die naam...