We komen er helemaal niet uit met de naam voor ons meisje. Ik heb een poll toegevoegd voor snel reageren, maar ben ook erg benieuwd naar jullie associaties met en meningen over deze namen. Het gaat om de namen: Nola Loïs Jolie
Jeetje ik vind ze alledrie erg leuk! Is dit jullie eerste kindje? Is er eventueel nog rekening te houden met een tweede naam, een achternaam, initialen? Ik zou denk ik kiezen voor Jolie... maar dat is niet echt ergens op gebaseerd want ik vind alledrie de namen dus mooi
ik heb een dochter Jolie dus tsja die heb ik gekozen. Ik vind Lois ook erg leuk. Nola vind ik niet leuk.
Het is niet onze eerste, maar naam van ons andere kind is wel erg herkenbaar dus die zet ik hier liever niet meer. Wel in dezelfde stijl. Met initialen en achternaam kan het allemaal, ook geen dubbele voorletters ivm post bijvoorbeeld. We vinden het zelf ook erg lastig om de keuze te maken, er is er niet 1 die er echt uitspringt voor ons. Man heeft een lichte voorkeur voor Loïs, ik voor Nola al twijfel ik of hij te apart is. Kwam met googlen tegen dat er een Nola in GTST zit, dit wist ik niet dus de naam is misschien bekender dan ik denk. Jolie vinden we allebei mooi, maar nog niet doorslaggevend.
Allemaal niet mijn smaak. Nola hoor ik pas sinds de naam in gtst voorkomt. Lois doet me aan batman denken. Lastige naam om te schrijven door het trema. Jolie ken ik als woord in het frans, en doet me teveel denken aan Pitt.
Alle 3 niet mijn smaak. Nola vind ik het minst. De Nooh-laahh vind ik niet fijn klinken. Zou dan 100x eerder voor Nora/Noor kiezen. LoÏs vind ik echt een modenaam op het moment. Niet een nare naam maar ook niet wow. Jolie denk ik toch altijd aan de achternaam van... Dus nee. Kan me er ook niet goed een volwassen vrouw bij voorstellen. Vind het ook een modenaam van het moment. Misschien een suggestie de top 100 in usa. Staan veel internationale namen in! Ook namen met Franse/Italiaanse/etc afkomst die prima in NL gebruikt kunnen worden. Toch even wat anders dan alle NL lijstjes: klik En vind je misschien een mooie naam die in NL een stuk minder vaak gebruikt word!
Loïs en Jolie vind ik leuk. Ik heb gestemd voor Jolie omdat ik Franse namen mooier vind dan Engelse. Nola ken ik alleen van gtst en daardoor moet ik steeds aan die vreselijke Nina denken. Is me ook iets teveel een hype-naam.
Loïs, supermooie naam! Ken een heel mooi leuk pittig meisje met die naam en dus goeie associaties bij
Ik heb op Loïs gestemd. Super leuk en ik hoor hem ook nooit/niet veel. Overigens vind ik al je namen leuk.
Alle 3 leuk!! Heb op Loïs gestemd. Zo zou ons zoontje hebben geheten als hij een meisje was, nu is hij pas vergeven in de vriendenkring dus kunnen hem nu niet meer gebruiken. Nola vind ik ook heel leuk, denk niet meteen aan gtst hoor. Jolie ook leuk, vrolijk.
Nola vind ik de leukste! Hoor je niet zo vaak als de andere 2.. Hou wel van wat originelere namen. Een naam die daar op lijkt en die ik ook erg mooi vind: Nine
Ik vind alle drie deze namen echt super mooi ! Kan bijna niet kiezen , maar denk dat ik Loïs dan toch het leukst vind. Als ik een dochter krijg kies ik misschien ook deze naam ik twijfel alleen omdat m'n ex collega d'r dochter ook zo heet