Misschien leuk om elkaar inspiratie te geven, wat is jullie huidige top 10 van j& m namen? Hier is de mijne Jongens: 1. Nathan 2. Tom 3. Christian 4. Julian 5. Max (Maximillian) 6. Benjamin 7. Hugo 8. Lucas 9. Jonathan 10. Emmanuël Meisjes 1. Eloise 2. Anna 3. Josephine 4. Felicia 5. Celeste 6. Stella 7. Zara 8. Sophie 9. Isabelle 10. Emilie
Helemaal een top 10 kom ik niet aan, maar mijn favo namen zijn: Fender Floris Julius Silvijn Leander Ferenc(e) Rune Dante Fedde Senne Marenthe/Merenthe Jasmijn Elle-Nore Loise Fayenne Madée Elle Juliette
Aan tien namen kom ik waarschijnlijk niet. Maar mijn favoriete (in een beetje willekeurige volgorde) zijn: Jongensnamen: Jonas, Stef, Aron, Jurre, Matties, Lars, Job, Seth, Thomas. Meisjesnamen: Annelou, Mirre, Florine, Merel, Julie, Jette, Eefje, Suze.
jongen: Jesse Aiden Collin Thomas Mason Liam Damien Robin meisje Emily Nova Fay Miley Ninthe Bente Nora
benieuwd of ik er aan 10 kom , zal het proberen jongens jason dean lucas justin ryan oeps verder kom ik op dit moment niet Meisjes Jenna Fenna Alissa Chayenne demi evy isa lana naomi julia britney
Meisjes (in willekeurige volgorde) Isabelle Josephine Juliëtte Charlotte Eloïse Frederique Sophie/Sophia Florine Olivia Valerie Jongens: Julius Lucius Floris Ruben Lucas Matthijs Hugo Olivier Milan Benjamin
Leuk dat er nog meer dames voor klassieke namen gaan!! Wat stond er bij ons in de "top 10" Olivia (zo heet onze dochter nu dus..) Emily Ella Charlotte Nienke Lily Emmeline Olivier Nathan Jules Julian Benjamin Hugo Fynn
ik kom denk ik niet aan de 10, maar hier komt ie: Julian Tjimen Thijn Jelle Kai Sepp Thijn Meisje: Nyké Tessel Isabelle Julia Danique Fabiënne Sophie Lauren
@Loesje26 geweldig, bijna al die jongensnamen staan ook op mijn lijstje haha!! Olivia vind ik ook top, staat bij mij zeker in de top 20 En Emily ook geweldig, al wil ik het dan als Emilie spellen!
Ik kom niet tot de 10 denk ik! Maar ik doe een poging: Meisjes: 1 Lauren (Naam van mijn dochter) 2 Loïs 3 Robin/Robyn Jongens: 1 Sten 2 Sem 3 Liam 4 Mees 5 Mason 6 Jace Veder kom ik niet haha!
Ik zal ook eens mijn best doen. Ze staan ook niet echt in een bepaalde volgorde. Jongens: Lucas Emile Gilles Oliver Nathan Mathis Maxim Milan Simon Victor Meisjes: Amélie Aurélie Camille Clara Esmée Julia Lily Lucie Nora(h) Eloïse Fleur Anne/Anna Het zijn er net iets meer geworden bij de meisjes, want ik kon niet kiezen
Dankje! Ik heb alleen wel een probleem. Als ik nu nog een dochter krijg (Als het lukt) is de eerste naam die ik mooi vind Loïs. Maar ik heb liever niet dat beide namen met dezelfde letters beginnen en ik geen twee namen geef. Ik had zelf thuis het probleem dat iedere naam met de R begon. Waardoor we met post nooit wisten van wie wat was. Natuurlijk geen grote ramp maar wel vervelend. Ik zal nog even brainstormen. Misschien dat ik nog wel op meer namen kom.
Wat lastig! Voor de post zou ik het niet laten, gewoon 2 of 3 namen geven? Mijn vader en ik hebben ook dezelfde voorletter, maar ik heb 3 namen en hij 1, dus nooit verwarring Formele post zet altijd alle voorletters erop, en informele meestal gewoon de voornaam Maar qua klank vind ik 2 kids met dezelfde voorletter gewoon niet zo mooi, al is Loïs wel een hele leuke naam! Als je nog meer opties zoekt, gewoon ff een topic openen dan geef ik je wel weer een lijst haha
wow wat een mooie namen staan erbij! ze staan niet op volgorde hoor hihi Jongens; -Julian -Levi -Leon -Joey -Jarik -Stan -Stijn Meiden; -Amber -Jill -Chelsey -Tara -Lise -Ilize -Quinn dit was het wel zo'n beetje.... twijfelen nog tussen 2 namen nu....
Pepijn Valentijn Jasper Dexter Ludo Joppe Mick Travis Tristan Fenna Freya Scarlet Sterre Luna Alice Ebony Abigail Sylvana Jasmijn