Zeer binnenkort verwachten wij ons derde kindje een jongetje. We twijfelen erg over de naam. Zitten te denken aan Sepp of Dex. Wat vinden Jullie leuker of misschien andere suggesties. Bedankt. Groetjes
Liz Tijn & Dex en anders misschien: Liz Tijn & Sam Liz Tijn & Noah Liz Tijn & Jim Liz Tijn & Max Liz Tijn & Thom Liz Tijn & Jurr
Vind Dex wel leuk! Verder: Mees, Finn, Milan, Sem? Vind Sepp echt helemaal niks... Maar als je daarvoor gaat, vind ik het met 2x pp leuker dan met 1x
Seb! Dex vind ik echt helemaal niks, zo hard.. Bij Dex vind ik 't ook jammer dat de eindklank praktisch hetzelfde is als die van Liz; een s-klank. Ik zou voor een naam kiezen zonder s-klank of n op het eind. En misschien weer een i in de naam? Dat hebben Liz en Tijn namelijk ook. Ideetjes met een i erin en zonder s-klank of n op het eind: Biek Birk Dim Flip, Flim Giel / Chiel Huib Jim Jip Kai Mick, Kick Miel Niek Niel Nim Pip, Pim Quint Rink / Rinck, Rienk Sim Sid Sieb Siem Sil / Sill Vic Geen i erin, wel zonder s-klank of n op het eind: Boet Bor Daaf Dev Huub Jaaf Jef Jelt Job / Jop Joep Jort Kaj Mauk Noel Noud Ot Raaf Raf Roek, Roef Roel Sem Stef Wout Zef / Zeph / Sef / Seph
Moeilijke keuze. Sep vind ik iets liever klinken en Dex stoerder. Bij de andere namen zou ik voor Sep gaan. En dan dus met 1 p.
Jeetje. twijfel nog steeds de meningen zijn aardig verdeeld over de twee namen. Noud, Mats en Kas kwamen eerst ook nog in ons rijtje voor.