hello meisjes ! ik heb al namen gevonden ja t'is nog ma een begin maar ik weet dat voldoende tijd zal nodig hebben ik zou toch graag willen weten wat de namen die jullie gekozen hebben misschien ook eentje die ik ga tussen vinden en zal ook mijn mening geven dit zijn de namen die ik gevonden heb en geef dan een teken met -- echt niet graag zien - bof middelmatig + ja waarom niet? ++ tof maar niet meer +++ heel graag horen ++++ liefst van al girls Mélusine Melodie Ofelia Odelia Valerie Lucinda Louisiana Boys Douwson Tiburce Tyson Danys Wilson Devon
Van de meidennamen vind ik alleen lucinda wel leuk en van de jongens eigenlijk geen.. Hihi.. maar dat is mijn mening!
girls Mélusine -- Melodie - Ofelia +++ Odelia ++ Valerie + Lucinda - Louisiana - Boys Douwson + Tiburce -- Tyson - Danys ++ Wilson ++ Devon +++ Zelf heb ik voor een meisje: Laila en voor een jongen: Tariq Maar is ook nog niet helemaal zeker hoor! Mag ik trouwens vragen waar je vandaan komt? Volgens mij ben je geen Nederlandse? Gewoon benieuwd... Liefs, Vlindertje
helemaal niet van nederland! ben van halle ! belgie Laila is wel een tof naam bedankt v voor je mening dis je gaf !
Ik vind, als ik heel eerlijk ben, alleen Valerie een mooie naam van de meisjesnamen. Van de jongensnamen vind ik er geen mooi... Maar een naam is zo persoonlijk, trek je van mijn mening niks aan en kies gewoon wat jullie zelf mooi vinden!
dankje meffy ik zal jullie al mening schrijven op papier dan kan ik zien wat best van jullie en anderen graag hoort kusjes !
Helemaal mee eens. Ik vind ook alleen Valerie mooi. Succes met het kiezen van een naam. Moeilijk hè...
leuk he? namen kiezen ik kon me daar ook uren mee vermaken! ik vind van de meisjes alleen Melodie een mooie naam en van de jongens geen 1. sorry
ik vind zowel van de meisjes als de jongens er echt geen een mooi sorry. Wij hebben simpele hollandse namen maar die ga ik niet opschrijven. Moet toch nog een beetje een verrassing blijven.
mymiracle wanneer ben je begonnen met naam te kiezen? ik ben toch nog aan begin mijn vriend heeft voor geen van de meisjes mooi gevonden voor de jongen Tyson dus ja en ik zit niet mee eens met tyson mijn man had voor mijn zoon op het laaste moment gezien op een deur de naam omdat mijn man had geen naam ik wel maar geen akkooord
Sorry, maar ik vind zowel de jongens- als meiden namen helemaal niks. Mijn goudvis heet Ofelia! Serieus! Is ontstaan uit een grapje, de anderen heten Ome Gerrie en Tante Mickey, maar goed, dat terzijde. Iedereen denkt gelukkig weer anders over namen, en daar is dit maar weer eens een bewijs van!
Ik vind net als Miffy en Shampoo alleen Valerie mooi. Ik ben meer voor de Hollandse namen, ik vind die namen in het rijtje meisjesnamen zo gemaakt en de jongensnamen klinken zo Amerikaans. Dat vind ik niet mooi voor hier. Maar wat al gezegd is, namen zijn heel persoonlijk Edit: Als je bij Melodie de M weg laat vind ik het wel een mooie naam: Elodie (is een franse naam)
Ik kan voor jou geen naam kiezen, dat is wel heel erg persoonlijk vindt ik. Ieder heeft ook een eigen smaak. En de namen die jij op het forum hebt gezet, is niet echt mijn smaak. Je moet toch echt een naam kiezen die jij mooi vindt.
een naam kiezen vindt ik ook heel persoonlijk en ik vindt dat je dit zelf moet gaan beslissen samen met je man/vriend daar kunnen eigelijk andere mensen je niet mee helpen (vindt ik ) ze kunnen wel een mening geven het is jullie kindje en jullie moeten hem/haar zijn hele leven met die naam gaan noemen en iedereen vindt toch wel een andere naam mooi volg gewoon je eigen gevoel wat jij mooi vindt en natuurlijk je man/vriend Liefs Maria
Ikzelf heb voor een meisje Seraya, Angelina, Christiana.. ( 1 van die namen dus he) En voor een jongen: Vin-Diesel, Jeremy, Emjay.. Uit jouw lijst vind ik Melody wel leuk
ja serieus Vin-Diesel het is een acteur waar ik en mijn man allebei van houden en waar dacht je dat Angelina vandaan kwam hahahaha
Hier een grappige link over de keuze van een naam voor je kindje. http://mens-en-samenleving.infonu.nl/di ... isjes.html
Het is allemaal iets te apart voor mij. Oke ik hoef niet van die standaard namen te hebben of zo. Maar ik vindt het wel fijn als ze een beetje uit te spreken zijn