Het is niet zo mijn smaak. Ik vind Jip beter bij een jongen passen. Puck vind ik dan weer wel een leuke meisjesnaam. Maar als jij 'm toch leuk vind, dan is het toch goed?
Ik vind hem voor een jongens juist niet leuk. hoorde laatst een meisje dat zo heette, ik ben er zelf ook nog niet helemaal over uit of ik het leuk vind voor een meid hoor!
Ik vind het een leuke naam. Natuurlijk moet ik eerst aan een jongen denken maar ik zou er snel aan kunnen wennen en dan... LEUK!
Ik zou er zelf niet voor kiezen, maar ik ken een JIP (een meisje) en het past echt super goed hoor. Stoere naam. Dus ik kies voor ja.!
Ik vind het wel een grappige naam, maar bedenk je dat je 16 bent en Jip heet.. Ik heb dus nee gestemd. Leuk voor een baby/peuter maar niet voor een volwassen iemand.
Voor mij vooral een kwestie van wennen denk ik. Als ik ooit een leuk meisje leer kennen dat Jip heet dan vind ik het vast een leuke naam
Ik vind namen zoals Jip en Puck niet zo... Ik vind ze leuk bij kleine kinderen, maar een volwassene die zo heet?! Onze cavia heette Jip!
ik vind het een jongensnaam. Buiten Jip en Janneke - ben ik ook gewend aan Jip het nijlpaard - van het sportfondsen (zwembad) en tevens te bezichtigen in blijdorp .