Wij houden van apartere jongens en meiden namen maar hebben nogal wat eisen; Algemeen; mag NIET met een K beginnen. niet onuitspreekbaar of op 100 manieren schrijfbaar. Moet passen bij KYANA Doopnamen wordt iets met de namen van de twee opa's en laat die nu allebei har heten! Jongen; stoer, niet te lang Meisje Mag korter en langer zijn. Ik val nogal op namen wat eindigen op ana. nou ik ben heel benieuwd, we hebben wel al wat namen maar nog niet helemaal, ben wel kapot van 1 meisjes naam. Op 11 april gaat als het goed is de helft aan namen wegvallen want dan weten we wat het gaat worden!
tnxx alvast maar wat ik nu best grappig vind is dat hier namen genoemd worden die ik niet apart vind en die hier best nogal voor komen... nina, ex van me vriend djoni, wil een vriendin voor haar kindje als het een meisie wordt thimo, heet het kinje van een bekende ilana, vind ik wel leuk maar vind ik veel lijken op Alana, kindje van vrienden van ons diaro, kijkt op djaro het kindje van een kennis van mij Jilana, lijkt op een naam die ik idd eb uitgezocht! meerrr meeerrr meerrr
er staan wel wat redelijke bij, maar ook veel namen die ik echt al ken. over 13dgn weten we wat het word....
Ik zou zeggen Alyna, maar dat lijkt waarschijnlijk ook te veel op Alana. Mylana (of Milana) Savanna Kylian Verder heb ik niet veel inspiratie, sorry.