Ik heb op Tim gestemd, imdat die naam voor mij het prettigst klinkt. Koen vind ik wel vrolijk, maar ik houd niet zo van de oe-klank. Pim is lief, maar vind ik vooral voor kinderen leuk.
Tim vind ik het leukst. Koen op 2, leuke naam maar heb teveel rijmassociaties. Pim vind ik niks dan denk ik aan Pim en Pom.
Koen. Alledrie zijn niet mijn smaak maar Koen klinkt nog wel stoer. Pim vind ik een softe naam en Tim saai.
Pim vind ik een lieve jongensnaam. De andere twee vind ik trouwens ook leuk. Lastig kiezen! Toch Pim denk ik...
Tim. Geen idee waarom. Zou hem voor onze derde op komst ook wel leuk vinden maar het past niet zo goed bij de andere namen die we al hebben.
Pim! Lekker bijdehandte naam en zowel leuk voor een kind als voor een volwassene. Maar ik vind alledrie de namen leuk hoor!
Ik vind Pim net iets minder saai en vrolijker dan Tim. Tim is ook leuk maar minder uitgesproken. Koen vind ik wat hard klinken. Denk dat t echt smaak is. Als jullie t mooi vinden is de naam goed.
Tim vind ik echt fantastisch! Stoer en tijdloos. Pim vind ik echt afschuwelijk en Koen een beetje suffig..