Ik ga ook voor Mart, al moet ik zeggen dat ze alledrie niet echt mijn smaak zijn. Martin vind ik idd te ouderwets en Pelle is gewoon niet mijn ding. Wat ik wel jammer zou vinden is dat Mart zo kort is tegenover Isabella.
Ik heb voor Mart gekozen, Ik lees dat je dochter Isabella heet en daar vind ik Pelle echt niet leuk bij
Grappig, mijn oom heet Martin en zijn zoon heet Melle Martin vind ik op zich leuk, Mart minder, bij Pelle moet ik aan pelleboer denken . Is Melle geen optie?
Martin en Pelle zijn niet echt mijn smaak, beetje oudbollig (sorry). Mart vind ik erg leuk, stoer en hip . Mijn stem gaat naar Mart!
Pelle vind ik superleuk, maar absoluut niet passen bij Isabella. Martin en Mart vind ik allebei vreselijk...
martin vind ik altijd beetje een 'aso' naam.. had vroeger iemand op school zitten die ook zo heette en die was erg aso... vandaar en pelle vink eigelijk niet mooi, wil jij een lekker mandarijntje pelle? kwam het eerst bij mij op hihi en Mart vink echt heeel leuk
Ik vind Martin en Mart te oubollig. Pelle vind ik erg leuk, al blijf ik er een meisjesnaam in horen (ik ben de naam al eens tegengekomen en meteen leuk bevonden).
Dames erg bedankt. Het zal geen van deze 3 worden. Tijdens onze vakantie hebben we "de"naam gevonden.
Ja in Zweden is Pelle echt heel normaal. Er is zelfs een kinderfeest waarbij alle jongens verkleed gaan als Pelle. Hoe leuk we de naam Pelle ook vinden het zal het niet worden. Teveel negatieve associaties ( garnalen pellen et cetera) Een vriendin van me kan de naam nooit onthouden en zegt steeds palle. Dat wil ik mijn kind niet aandoen. Dus we hebben nu een "normale"naam die ook echt heel leuk is.
Mart Pelle is mij wat te fries.. en word miss wel mee gepest zou ik dan denken sorry .. Martin is minder stoer dan Mart! Mart is lekker stoer hoor je niet vaak .. !! tenminste hier niet haha ! suc6
Martin, vind ik beetje ouderwets. Mart, op zich wel leuk. Pelle, leuk en apart, maar Melle vind ik eigenlijk nog leuker.