Wij komen er samen niet uit en ons kindje kan ieder moment komen. De jongensnaam hebben we, maar we houden 2 meisjesnamen over. Graag hebben we de mening van anderen, zonder onze families en vrienden hierbij te betrekken. De namen zijn: Elodie Annabel We zijn benieuwd!
ik ken een frans meisje dat Elodie heet. Ik vind het een heel leuke naam, maar misschien wat pestgevoelig omdat het bijna "melodie" is? Heb daarom Annabel gestemd, die ik ook mooi vind .
Ik heb voor Annabel gekozen, die andere vind ik veel te "gezocht". Ik heb er nog nooit van gehoord... Of je moet dat juist zoeken natuurlijk!
sorry maar de namen zijn niet mijn smaak ook maar goed ook anders zou iedereen dezelfde naam kiezen hihi Annabel vind ik niet mooi Anna vind ik wel erg mooi en Isabel ook Elodie heb ik wel al eens van gehoord en vind ik als ik het een paar keer zeg mooier dan annabel Succes met jullie keuze
Ik vind Annabel ouderwets, tuttig en gewoon niet mooi. Elodie vind ik een stuk leuker, frisser en 'eigenwijzer'. Ik heb dus op Elodie gestemd.
Ik heb op Elodie gestemd. Bij Annabel moet ik denken aan dat liedje: Annabel ik kan niets zonder jou, Annabel....
Annabel vind ik te truttig en elodie niet zo leuk, daarintegen vind ik Melody / Melodie helemaal geweldig
We vinden het leuk om de meningen te lezen en hebben besloten dat de definitieve beslissing van de poll af laten hangen. Alvast bedankt!
Ik vind beide namen niet geweldig maar Annabel vind ik echt te tuttig en daarom heb ik voor Elodie gekozen