Ik ben nu ruim 7wkn zwanger.. (ik weet het nog alle tijd) Onze oudste zoon heet Lodewijk. Nu zoeken we leuke jongensnamen die erbij passen. We houden niet van; Diederick willem roderick berend etcetc. Wie helpt ons?
Mijn man en ik hebben beide afzonderlijk van elkaar een lijstje gemaakt. en deze naam vonden we beide heel mooi. Ook de betekenis vinden we heel mooi. Voor een 2e vinden we laurens wel heel leuk allebei maar dat is de 2e naam van onze eerste.. dus dat vinden we dan weer niet zo. en nu komen we er echt niet uit. Ik vind ralph leuk.. hij niet Hij vind Clemens leuk.. ik niet
Zit hier iets tussen misschien? Alexander Alfons Andreas Anthonie / Anthony / Antonie Armando Arthur Bastian / Bastiaan Benjamin Boudewijn - was mijn eerste gedachte Christopher Constantijn Damiaan / Damian Daniël Dinand Dominic Dorian Eduard Elias Emilian Everard Fabian Ferdinand Filemon / Philemon Filip Florian / Floriaan Floris Frederik / Frederick / Frederic Gabriël Gideon Hugo Ilias Jilias Joachim Jonathan Jorian Jorias Jorrit Julian Julias Julius Jurrian / Jurriaan Jurriën Kazimier / Kazemier / Kazimir Lennart / Lennard Leonard / Leonhard Matthias Maurice Maxmilian Melchior Michaël Nicolas Olivier Quintiaan Rafael / Rafaël Reinier Samuel Sebastian / Sebastiaan Severijn Silias Silvander Silvian Simeon Süllivan Tobias Valentijn Waldemar William Ralph vind ik trouwens leuk, maar een beetje kort bij Lodewijk. Clemens vind ik helemaal niks. Laurens zou ik niet doen omdat het Lodewijks tweede naam al is (toch?) en omdat anders beide namen beginnen met een L en dat vind ik niet mooi.
Mijn man heet valentijn... dus dat willen we niet.. Ja ralph is inderdaad kort maar vond het wel hetzelfde "genre" samuel vinden we leuk als 2e naam. Verder staan er wel leuke namen tussen.. maar nog niet DE naam denk ik.. Hmm blijft moeilijk..