Ik vind Thijs en Tibbe een hoog knabbel en babbel gehalte hebben dus Tobias. Dat het een drie lettergreep naam is naast een een lettergreep naam stoort mij totaal niet.
Tobias zou ik dan kiezen. Of: Tobin Teun Tjeerd Ton Toon Taeke Ted Twan Tim Tom Tije Tijm Tiemen/Thijmen
Ik ken alleen Tibbe geschreven als Thibbe. En dan vind ik het teveel jut en jul. Dus ik zou voor Tobias gaan. Of iets anders. Ik vind Thomas ook erg mooi bij Thijs. Andere opties: Tim Tygo Tristan
Ik ken een kat die Tibbe heet, dus dan heb ik er meteen een beeld bij....hihihihi... Ik vind Tobias mooier.
Thijs en Tobias vind ik leuk klinken hoor. Doe je 2 namen met maar 1 lettergreep vind ik het gauw jut en jul achtig aandoen. Bedenk wel dat het leuk klinkt 2x een naam met een t aan het begin, Maar dat het erg lastig is met post die binnen komt. Wij hebben 2x de beginletter m bij de kinderen. Dan komt er post binnen van de bank voor M. Achternaam. De ene is dan voor mijn dochter die haar eigen rekening in beheer heeft, maar de andere is voor mijn zoontje waarvan wij de rekening beheren. Echt heel lastig. Wij hebben daar met het kiezen van de naam niet op gelet. Achteraf wel een beetje spijt van.
Wat leuk om jullie reacties te lezen!!! Ik ben er nog niet helemaal uit en wil ook even goed nadenken. Een naam is voor je leven lang. Suggesties en meningen zijn altijd nog welkom!