Combinatie initialen voor en achternaam

Discussie in 'Babynamen' gestart door MiniMeInside, 16 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiniMeInside

MiniMeInside Actief lid

1 jan 2015
    492
    1
    16
    Boven de rivieren
    Nu ben ik toch eindelijk zeker van dé namen van beeb, schiet me opeens te binnen dat de voorletters misschien een rare combi zijn?!
    Voornamen zouden dan beginnen met K en O. Knock Out dus... Is dit echt zo raar of zie ik gewoon weer spoken en twijfel om niks?
    Mijn achternaam begint met een S, maar over afkorting KOS kan ik me dan weer niet druk maken...
    Graag jullie mening!

2. Daisykesie

Daisykesie Fanatiek lid

Ik vind het gewoon kunnen hoor ;)
    Al zouden mensen Knock Out er in zien, is het nog steeds geen ramp toch? Als de afkorting iets enorm kwetsends zou zijn zou ik er misschien een beetje over twijfelen. Maar ach, mijn nichtje heeft bijv de initialen SM en ze is er nog nooit mee gepest ;)

3. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Wij vonden het vroeger altijd leuk om te bedenken waar onze initialen voor zouden kunnen staan. Dat was grappig, zolang iemand niet G.E.K. bijvoorbeeld heette. Maar zelfs dan zou het niet kwetsend maar leuk zijn geweest.
    Ik zou me om initialen echt niet druk maken zolang het geen scheldwoord o.i.d. is.

4. MiniMeInside

MiniMeInside Actief lid

1 jan 2015
    492
    1
    16
    Boven de rivieren
    Heb me er tot voor kort nooit druk om gemaakt haha! Las overal wel dat je om eventuele rare combi's moest denken.
    Maar nu schoot het opeens weer in mijn twijfelachtig hoofd, maar volgens mij kun je er geen andere rare woordgrapjes van maken toch?

Op dit soort momenten is het toch wel weer lastig dat ik niemand nog de naam wil vertellen, en dus niet kan brainstormen...

5. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Die gedachte had ik ook bij de naam van mijn zoontje. Uiteindelijk vond ik niet dat t echt wat uitmaakt. Zijn initialen zijn dan ook RVD :D

6. VSC

VSC Niet meer actief

Neejoh maak je niet druk! Mijn dochtertje heeft de initialen C.D en twijfelde ook even maar daar hoef je geen andere voornaam voor te kiezen. Alleen initialen als W.C of S.M nee dat komt echt niet in me op om dat voor mn kind te kiezen. T komt geregeld voor dat je je initialen moet opnoemen dus in dat geval zou ik voor een andere voornaam gaan

7. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Niet druk om maken :)

8. misa

misa Niet meer actief

Hahaha zolang er geen K.U.T. oid staat zou ik me er niet druk om maken. :)

9. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

4 feb 2014
    1.568
    1
    0
    Drenthe
    Initialen is iets waar ik wel heel erg op let.
    Maar K.O. roept bij mij niets op. En dan nog, knock out is niet iets raars maar gewoon een uitdrukking. Dus deze afkorting zou mij niets uitmaken.

10. Samster

Samster Actief lid

28 okt 2014
    148
    0
    16
    Ik zou me er niet te druk om maken! Zolang er geen hele gekke dingen komen te staan. Mijn buurman het Meneer D.rol. dat zou ik persoonlijk weer niet doen hahahha

11. Haha nee, om K.O. zou ik me niet druk maken. Als het nu iets zou worden als A. Nus of O.P. Lichter, dan zou ik m'n keuze wel aanpassen, maar dit vind ik niet storend hoor!

12. MiniMeInside

MiniMeInside Actief lid

1 jan 2015
    492
    1
    16
    Boven de rivieren
    Haha thnx voor de reacties! Hormonen doen rare dingen met je blijkbaar!
    Ben ondertussen alweer aan het twijfelen of ik uberhaupt die tweede naam moet doen, of dat ik tóch een andere tweede naam moet gaan kiezen. Zucht!

13. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Idd niet druk om maken.
    Al heb ik één keer een combi gezien die écht niet kon en dat was mevrouw H.A.M. Lap. Echt, hoe krijg je t voor mekaar!

Deel Deze Pagina