Wij hebben al een meisje ze heet Isa en nu is dus de 2e spruit op komst, maar we komen niet uit de jongensnaam..... Het is zoooooo moeilijk. Het liefst een stoere, korte naam..... Alle tips zijn welkom..... Wat vinden jullie trouwens van Dain? Isa & Dain? XXX
Vind ik niet zo mooi. Zou het Nederlands-klinkend houden. Bas, Sven, Lars, Levi, Job, Stijn, Luuk, Jens, Wout,... zoiets.
Bedankt alvast! Dain, spreek je uit als Deen ja, maar vind het op zijn Nederlands geschreven niet mooi, dus vandaar Dain! Het blijft moeilijk, we zijn al 2 jaar bezig met een jongensnaam, bij de eerste kwamen we er ook al niet uit. Maar goed dat Isa een meisje is, anders hadden we een probleem gehad. Alle leuke namen zijn al vergeven in onze vriendenkring en familie. Ikzelf vind Frenk, Levi, Rens, Luca, Dani, Daan etc leuk. Maar ja dat gaat dus niet meer als de namen al in mijn omgeving voorkomen. Nou ja blijf maar zoeken naar een naam en hopen op een meisje maar weer!
Het kan wel samen, maar ik vind de schrijfwijze niet zo mooi. Dain lijkt zo op drain zeg maar. Dan had ik er Dean van gemaakt. Of anders iets van; Roan Jens Luca Rune Stan
moeilijk altijd weer he zal een paar namen op schrijven hihi isa en vince isa en dilano isa en ivo vind ik zelf mooie namen
isa en tygo isa en dyon isa en levi isa en deon isa en finn isa en senna zoiets misschien? moet ook toegeven dat ik het erg moeilijk vind hoor!suc6, carolina
Bedankt dat jullie zo meedenken...... Heb net nog even op naamwijzer.nl gekeken. Leuke site, maar helaas nog niks gevonden We hebben nog 15 weken. Wat vinden jullie van Isa & Vinn of Vins? Of Isa & Niek....vind ikzelf wel stoer, alleen mijn man niet zo
Vinn? Vind ik leuk, maar dan met een F, dus Finn. Of Vince? En Niek vind ik mwah... Nick vind ik leuker. Lastig he, hoe meer je erover na gaat denken, hoe moeilijker het wordt. Succes nog even.
Isa en... Tim / Tom / Max / Jorn / Jurre / Jos / Beau (of Bo) / Jaïr / Matthijn / Thijs / Ezra / Ben / Julius / Mark / Dinant / Cas / Aron / Joël / Björn / Joas / Robin / Jim / Jack en toen was de inspiratie op. Sorry als er wat dubbelen in zitten. Succes hoor.
Waarom vind ik Sven nu toch zo leuk hahahaha Isa en (ff flauw doen nu) Anthonie duhhuh... Of je moet het al echt leuk vinden Isa en Tim Isa en Nout Isa en Niek Isa en Nick Isa en Dyon Isa en Luuk Isa en Lucas Isa en Mart Isa en Mike Isa en Maik Isa en Thijmen Isa en Bas Isa en Rick Isa en Bryan Isa en Milan
Milan, zijn meer die deze naam mooi vinden Jack, kort krachtig en stoer Luca, blijf ik mooie naam vinden Ik zelf had totaal geen probleem om jongens naam te verzinnen, maar mijn vriend zat met handen in het haar van frustratie haha. Uiteindelijk gaat onze zoon straks Jack heten. Stoer, kort dus je kan het niet afkorten, en het is een naam die je niet op elk kruispunt hoort succes met de namen !