hoi allemaal, het zou leuk zijn als jullie even met me mee zouden denken ik ben echt op zoek naar een leuke stoere jongensnaam. geen nederlandse of franse namen ofzo, want daar val ik echt niet op dus geen maximen, cedricjes, brentjes of zulke namen ))) meer de engelse namen ik hoop van jullie wat inspiritie te krijgen dank jullie wellllllllllllll ) grtsssss
Reeve, Jace, Mike, Finn, Racer, Kian, Tyce, Nyo, Anders even op de site kijken van de SVB, staat een namenlijst op van alle namen die zijn gegeven aan kindjes geboren in 2011, staat vast wel wat tussen! Suc6 met zoeken heeft bij ons ook even geduurd, maar zijn er uiteindelijk uitgekomen!
aiden, jayce, die staan ook op mijn lijstje ikzelf vind ziggy ook heel leuk namen zoeken, niet eenvoudig )) djw dames
Ons zoontje Noemt TRISTAN (Van Tristan & Isolde) ons baby in buik zoontje word THOR genoemd! Gelijk de superstoere film! En vind KAY ook nog een mooie naam.
kayyy vind ik een hele leuke naam...mijn man helaas niet. ik werk zelf in een kinderopvang...en dat vermoeilijkt een naam kiezen alleen maar omdat ik steeds een naam aan een kind link )
wat een apparte naam thor., ik vind xavi Jurre max wel stoere namen moeilijk is het om iets orgineels te vinden