ik heb hier al eerder een topic over geopend, maar toch nog ff een vraagje hihi.. wij zijn eruit dat we ons meisje Jaeda Loïs gaan noemen, alleen nu mijn vraag spreken jullie het uit als: DJEEDA of DJA-EDA of anders? liefs,
Ja, ik ook Djeeda. Ik hoorde trouwens van iemand wiens kindje Loïs heet, dat er veel mensen haar Lojs of Louise noemen :S
ja daar was ik ook al bang voor, maarja tis de tweede naam dus wordt toch niet vaak gebruikt denk ik.. ik hou hm er wel bij omdat ik het zo'n gave naam vind! wilde hm eerst als eerste naam maar dat wilde mn vriend niet om die redenen wat jij noemt... thanks allemaal!
Ik vraag me eigenlijk al een tijdje af hoe je deze naam dan precies uitspreekt? Ik dacht namelijk ook aan Lojs... vind het wel een leuke naam trouwens. Ik zou de naam uitspreken als Djeeda.
In eerste instantie las ik DJEEDA, maar toen ik verder las en nogmaals naar de letters keek, zou ik zeggen JA - EEDAA.
Als ik die naam zou kiezen zou ik voor jayda gaan. Dan heb je iig geen gezeur over hoe iemand de naam zou uitspreken. Denk ik haha! Lois vind ik wel een mooie apparte naam (wel als 2de)