mijn vriend en ik zijn al een tijdje bezig met het verzinnen van namen. en vroegen ons af wat jullie van deze jongensnamen vinden. als jullie nog leuke jongensnamen weet in deze richting dan is dat ook zeer welkom!
Jayden gestemd, zo had Malou geheten als ze een jongetje was geweest ! Verder geen idee van namen. Denk dat je die toch zelf moet zoeken . Als onze derde een jongetje was geweest had ze Thijmen geheten, heb je alleen niks aan denk ik omdat dit niet echt in dezelfde categorie is !
Heb gestemd op dean maar persoonlijk vind ik ze allemaal niet leuk. Iets wat nog wel in het rijtje pas is Bowen
Cody! Leuke naam! Dean hoor je vrij veel de laatste tijd (op het forum met name) Damion vind ik wat vreemd staan/klinken, kan alleen maar Damian voor me zien . Sylvan is m'n smaak gewoon niet en bij Jayden zie ik toch wel een getint kindje voor me geloof ik... andere opties; Liam (hoor je ook wel steeds meer) Finley (dat was Fae haar naam geweest als ze een jongen was) Owen
Ik vind het eerlijk gezegd allemaal niets. Maar ik vind Cody dan nog de leukste naam. Kort en krachtig en bovendien hoor je 'm niet vaak.
heel erg bedankt voor jullie reacties. gelukkig hebben we nog even de tijd voor het kiezen van een naam want het is niet echt makkelijk. de namen finley en bowen vind ik ook heel leuk, en ga ik zeker voorstellen aan me mannetje. als je nog iets te binnen schiet mag je het altijd blijven sturen want het is zeker welkom
ik vind ze eigenlijk allemaal WEL leuk! vind Sylvan t mooist, was t waarschijnlijk voor ons ook geworden als t een jongen was! daarna Jayden alleen die komt hier (groningen en omstreken) heeeeeeeeeeeeeel veeeeel voor dus daarom zou ik hm zelf niet kiezen.. damion net als jaydan, komt ook erg veel voor!! cody en dean vind ik t minst leuk...
@tassie, ik vind zelf owen iets minder. door muppet1604 werd bowen aangeraden. dat vind ik zelf een hele mooie naam. helaas vind mijn mannetje het niet leuk. maar finley hebben we wel bij geschreven op ons lijstje.