Janoah/Yanoah

Discussion in 'Babynamen' started by roos80, Jun 7, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. roos80

roos80 Actief lid

Jul 22, 2007
    147
    0
    0
    Wat vinden jullie van de naam Janoah/Yanoah (betekend rust)? En denken jullie hierbij bij een meisje of jongen? En hoe zouden jullie het schrijven? Ben heel benieuwd!

2. zylly

zylly Actief lid

May 20, 2010
    138
    1
    0
    Hoi roos,

ik vind het een heel mooie naam! ik zou hem met beginletter Y schrijven, vind ik specialer. ik denk dat de naam voor beide geslachten kan. misschien dat mensen er eerder een meisje bij verwachten maar hij klinkt zkr niet raar voor een jongen vind ik.

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Ik vind hem niet leuk en ik denk aan een jongen vanwege Ja..Noah Noa is een meisjesnaam en Noah een jongensnaam. Ik zou hem wel met een J schrijven, met een Y houd ik niet van.

4. Luvv

Luvv Fanatiek lid

Oct 27, 2010
    2,803
    3
    38
    Schrijfwijze denk ik aan een jongen, klank aan een meisje. Verder niet mijn smaak. Is me te bedacht. Vind Noa (meisje) of Noah (jongen) dan echt vele malen mooier.

5. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Ik zou zeker voor een J gaan, vind het meer een jongensnaam en het is niet zo mijn ding, beetje te dromerig.

6. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Zoontje van een vriendin heet Janoa.. ik vind het geen mooie naam maar smaken verschillen. Met een Y en / of een H vind ik het ook nog eens erg gezocht / gemaakt.

7. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Hmm niet mijn ding. Vind het wel een meisjesnaam.

Iemand die ik ken heet Shenoa (meisje). Misschien is dat wat?

8. Bri

Bri Niet meer actief

Janoa vind ik oké voor een meisje.
    Janoah voor een jongen.

Met een Y vind ik minder mooi, maar met een J heb je meer kans dat het als 'dj' uitgesproken gaat worden (maar goed, dat kun je mensen leren).

't Is mijn smaak niet, maar ik weet zeker dat er ook mensen zijn die de namen van mijn kinderen niet leuk vinden. Heb ik me ook niks van aangetrokken.

9. Niboma

Niboma Fanatiek lid

Nov 20, 2008
    1,439
    0
    36
    Female
    Veluwe
    Dit dus

10. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    Ik vind het wel een leuke naam, maar Manoah toch wat leuker. Vind zowel Janoah als Manoah voor beide geslachten kunnen.

11. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

Oct 29, 2010
    1,671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet denken aan Jonah, waarvan men de schrijfwijze eigenlijk niet weet.........

12. littlestar83

Jun 8, 2012
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik vind t een gave naam maar dan met een J.

13. Charise

Charise VIP lid

Nov 9, 2011
    5,664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ik ken een meisje met de naam Janoah.
    Ik weet niet of ik het meer een jongens of meisjesnaam vind.
    Ik vind in ieder geval Noah wel een echte jongensnaam.

14. roos80

roos80 Actief lid

Jul 22, 2007
    147
    0
    0
    Hartelijk dank voor jullie reactie´s! Ik had deze naam nog nooit gehoord en vond hem wel origineel. Ik heb echter nog steeds andere namen in mijn hoofd zitten voor zowel een jongen als meisje dus die blijven het denk ik wel. Alleen ze komen best vaak voor en dat is wel jammer!

Share This Page