Hallo dames, Gisteren is mijn oma overleden, zelf had ik niet zo heel veel met haar als met mijn opa. Echter had ik het laatste jaar als ik er was wel leuke gesprekken. Ik hoorde ook gisteren van mijn tante dat toen zij zwanger was haar oma (moeder van mijn oma) was overleden en ze haar dochtertje dus naar haar oma had vernoemd. Nadat ik dit hoorde vond ik het wel bijzonder aangezien ik het nu ook meemaak maar dan met mijn oma. Echter krijg ik een jongen dus echt de naam overnemen gaat niet. Ik probeerr dus iets van de namen te maken mar kom er niet echt uit. Misschien dat jullie mij ermee kunnen helpen. Haar naam is: Catharina Maria Gerarda Haar roepnaam is: Toos Ik dacht zelf al aan iets van - Gino - Rino Alvast bedankt
Marin? ( uitgesproken als maarien) Moeilijk zeg voor een jongetje hihi Gerard is te ouderwets denk ik? Mart?
Roosie ja mijn opa heet al Gerard dus dat is inderdaad niks eerlijk gezegd. Haha en Marin nee ook niet echt mijn style. Maar bedankt dat je mee denkt
Dank jullie wel voor de reacties. Moos vind ik wel leuk ja en de andere moet ik toch even over nadenken
Ook al is het een jongen kan de 2 de naam nog wel een meisjes naam zijn.dat hoor je toch wel vaker dat ze maria heten. Dsmik zou gewoon de originele naam pakken. En de 3 de naam vn je opa.super leuk
Zelf vind ik dat niks als hij de tweede naam als meiden naam heeft en me opa hoeft niet. Is puur de naam van mijn oma.