Len leuke naam, ken ook een volwassen Len is dat past goed. Moos associeer ik te veel met de joodse Sam en Moos grapjes
Len blijkt toch de koploper. Twijfel, twijfel... Het laatste wat je wilt is dat je zoon thuis komt en baalt van z'n naam omdat de kat van een klasgenootje ook Moos heet Waarom zouden sommigen van jullie kiezen voor Len met dubbele N? Wij hebben bewust geen dubbele N gedaan omdat ik de extra N geen toegevoegde waarde vind. Je zou Moos ook nooit met dubbel S schrijven dus waarom Len wel? Graag jullie mening
Len, heel mooi! maar dan als Lenn vind ik hem mooier geschreven, Moos vind ik ook meer een naam voor een huisdier. Ik vind het geschreven als Len net een afkorting en met een N vind ik de naam toch meer 'af' en vind het stoerder staan
Len..of Lenn. Als je Len schrijft voelt het iets meer als een afkorting, Lenn ziet er duidelijk uit als een gehele naam. Bij moos heb ook ik een huisdier associatie..een hamster Vind het buitenom dat ook niet een leuke of mooie naam voor een jongen. Klinkt een beetje softy, vooral voor als hij ouder is.
Ik zou ook zeggen Lenn, maar dan alleen omdat de naam dan ¨af¨ is. Hele mooie naam! Moos idd een huisdieren naam, mijn tante's kat heet zo.
Bedankt weer voor de reacties! Ze hebben ons echt geholpen. We gaan nu toch voor... Lenn En met dubbel N, het ziet er inderdaad stoerder uit. Tnx allemaal!
Len!! Heb een neefje, genaamd Lenny, en vind Len echt kort, krachtig en bovendien erg stoer!!! Moos... vind ik zo ontzettend ouderwets en ouwelijk ook vooral.. geen naam voor een klein knulletje..!! Sorry...
Haha nou en of!! Ik had ooit een klasgenootje waarvan ik wist dat ze een hond had. Ze riep naar boven: Aaaaaaaashaaaaaa!! Dus ik dacht: daar komt ie... Bleek haar zusje zo te heten!!! En waarom met 2 N'en?? Zoals je inmiddels zelf al zegt...: een stuk stoerder!!! Super!!