Helemaal mee eens! Demi vind ik echt voor een meisje. Ik ken een jongen die heet Daimy, je schrijft het anders maar spreekt het hetzelfde uit. schrijfwijze is misschien dan watbonduidelijker maar Demi vind ik echt te vrouwelijk staan. Lio vind ik niet leuk. Lino wel, misschien is dat een optie?
Idd one of kind Bijna in de helft Voor een meisje heb ik echt super veel namen die ik echt mooi vind maar voor een jongen echt een ramp.. Als je ideetjes wilt voor meisjesnamen, vraag maar raak
Bedankt meiden voor jullie reacties Tiebe of Tiemen maken de beste kans.. Maar nu kwam manlief gisteren met een andere naam en die vindt hij echt de max.. Wat vinden jullie van Eden?
Eden klinkt alsof het een verhollandsing van de Amerikaanse/Engelse Aiden is. Ziet er als Eden wat raar uit voor mij. Vind ik Tibbe, Tiebe en Tiemen Veel leuker!
Ik ga met het gros mee. Demi vind ik een echte meisjesnaam (mijn nichtje heet zo ) Bij Lio moest ik gelijk aan de tekenfilm Rio denken, met die papegaai. Tibe/ Tiebe is totaal mijn smaak niet. Wat mijn voorgangster al zei: Eden vind ik een vernederlandste versie van Aiden. Wat ik trouwens wel een mooie naam vind. Maar dan wel op die manier geschreven.
Demi. Lio en Luna vind ik te veel Jip en Janneke-achtig. Tibe vind ik niet verkeerd, maar de minst mooie bij de naam Luna. Demi kan prima als jongensnaam, komt van Demetrius.