Hoi hoi Wij zijn in verwachting van onze 2e zoon Onze oudste zoon heet aaron Nu hebben we verschillende namen op ons lijstje welke naam vinden jullie het beste passen bij aaron of hebben jullie andere namen die er bij passen het liefst met 2 lettergrepen Deze namen hebben we op ons lijstje staan Hugo Tygo Tymon Milo Nathan
Nathan! Maar ik ben bevooroordeeld Aaron stond ook op mijn lijstje voor een jongen. Helaas vond mijn man het niks.
Mijn stiefzoon heet A.ron. Zijn zusje heet J.ulia en zijn broertje T.ygo. Vind het prachtig passen bij elkaar! Mijn kinderen hebben wat……exotischer……namen (ex-partner had een enorme voorkeur voor zo ‘belachelijk’ mogelijk, liefst met apenstaartjes en apostrofs erin dus ben al blij dat we met ‘normale’ letters nog tot een soort compromis hebben kunnen komen destijds) dus het was voor ons de uitdaging om een naam te vinden voor ons zoontje die het midden hield tussen de namen van zijn kinderen en de mijne. Het is I.riah geworden. ❤️
Tygo en Tymon vind ik niet mooi en er niet bij passen ook. (Timon wel mooi) Hugo, Milo en Nathan alledrie prima passen. Nathan en Hugo dan de mooiste namen, dus ik zou voor een van die namen gaan. Misschien nog: Boris, David, Fedde, Hidde, Jonas, Jurre, Lucas, Oscar, Pepijn, Quinten, Ruben, Sebas, Simon, Wessel
Ik vind alleen Tymon er niet bij passen, klinkt niet en ik vind het een creatieve versie van Timon. Ook Timon vind ik niet klinken bij Aaron. De andere namen kunnen allemaal. Ik vind Tygo vind ik het leukst.
Van jouw rijtje vind ik Nathan het mooist en er het beste bij passen. Andere suggesties: Tibor Joah Lucas Oscar Ezra
Nathan en Tygo vind ik het mooist, maar alle namen passen wel. Al vind ik Tymon mooier als het geschreven wordt met een “i”.
Hier hadden we 2 jongensnamen op het oog, Nathan en Aaron! Het is Nathan geworden hier, zeer blij met de naam nog steeds. Vind deze het mooiste paarden bij Aaron, zelfde soort naam.