Hoi allen, we zijn nog maar 12 weekjes maar denken af en toe toch al aan leuke namen! we hebben nog geen idee wat het word en we weten dus ook nog niet of dat we een jongensnaam of meisjesnaam moeten zoeken. we hebben al een zoontje Jamie. we willen graag een naam die erbij past en die ook de DJ(e) klank heeft zoals bv Joyce, Justin,... het hoeft niet persee een naam met een J te zijn.. het mag ook met een G (gina is ook een DJ klank) of een Y ofzo.. weet iemand leuke namen?? ben erg benieuwd! Groetjes Sharon ps. wanneer gingen jullie over namen nadenken? zijn wij erg vroeg?
Nee hoor niet vroeg. Ik dacht aan: Joy Julie Julia Giulia Justin Voor een jongen weet ik minder te bedenken.
ik vind Jessy heeel leuk voor een jongen. helaas mijn vriend niet. zelf wou ik (als jamie een meisje was) Joanie altijd. maar vind Jamie en Joanie niet zo leuk klinken samen.. voor de rest vind ik Jayden ook een erg leuke naam!
meissie Julia (vind ik op zn engels altijd erg mooi klinken) Jasmine (djesmin dus) Jennifer jongen Jermaine .... ehhh...
Jayla. verder zijn alle namen die ik dacht al gegeven door iemand anders.. om antwoord te gevenop je andere vraag: nee, hoor, jullie zijn niet extreem vroeg, de naam van mijn dochter had ik al 9 jaar in mijn hoofd. gelukkig was vriend het er wel mee eens
Jamie en Joelle/Yoelle Sorry weet niet hoe de puntjes op de o moeten Jamie en Jill Jamie en Jaida Jamie en Jailyn Jamie en Jeana Jamie en Julian Jamie en Joran/Yoran (geen DJ klank maar past wel mooi bij elkaar vind ik)