Welke jongensnaam vinden jullie het leukst (bij een langere achternaam die we eigenlijk altijd moeten spellen)? Mijn man gaat voor Jordi en ikzelf ga voor Roy ! Voor beiden is het echter geen halszaak.... Moeilijke keuze...... (Een hele andere naam is geen optie)
Ik heb niet gestemd, want ik kan niet kiezen... Het is alletwee niet echt mijn smaak, maar ik vind Jordi leuker dan Roy. Als je alleen een achternaam hebt die je altijd moet spellen, zou ik voor Roy gaan. Over Roy kunnen namelijk echt nooit vergissingen ontstaan, terwijl Jordi ook vaak als Jordy gespeld wordt en dan moet je dus 2 namen spellen...
Ik vind beide namen leuk en beide kunnen wel goed bij een langere achternaam, maar ik denk dat het wel waar is wat minipi zegt. Jordi kan ook anders geschreven worden, en zo moet je telkens twee namen spellen.
Als ik moet kiezen ga ik voor Roy.... Moest wel lachen toen ik de namen zag want mijn man heet Roy ( en we hebben een lange altijd te spellen achternaam) en mijn broertje heet jordi!