Hoi meiden mijn vriend en ik zijn er helemaal uit wat namen betreft... nou ja dacht ik toch want ik twijfel over onze meisjesnaam omdat de meesten reageren dat ze het eerder een jongensnaam vinden.. wat vinden jullie van Noa voor een meisje ? groetjes Evita PS voor een jongen wordt het Menno
Noa = meisjesnaam, Noah = jongensnaam Tenminste, zo denk ik erover. En ik vind het ook een leuke naam!
hoi meiden alvast bedankt voor jullie antwoorden @ minipi : Menno klinkt wel stoer he en de betekenis is kracht / macht... dus vind ik nog stoerder klinken haha onze andere namen waren trouwens : voor een jongen : Tristan voor een meisje : Nora (maar een collega is net bevallen van meisje dat Nora noemt dus ja), Febe Groetjes Evita
Noa! Vind ik echt een hele mooie MEISJES-naam! Vriendin van me heeft ook een dochter die Noa heet! Super!
Leuk dat je je andere namen nog even noemt, inspiratie is altijd welkom. Helaas is Nora voor ons ook geen optie (mijn broer heeft een dochter Noor) en Tristan en Febe is voor ons net iets te apart. Ben je al uit de meisjesnaam? Durf je Noa aan?
Ik vind Noa(h) voor beide geslachten wel kunnen. Ik vind voor een jongetje noah met een h en voor een meisje zonder h wel het mooist.