De twijfel slaat toe... Mirte of Hanna?? Beide namen komen niet veel voor hier. Over de schrijfwijzen zijn we wel uit. Groetjes Emmely
Uh moeilijk.. Allebei niet zo mijn smaak maar ik kies voor Mirte. Alleen vind ik het een h ertussen het mooier, dus Mirthe.
Beiden mooi - maar puur vanwege de schrijfwijze, kies ik voor Hanna . Met H ook oke, maar Mirte vind ik op deze manier niet geweldig.
Oei, lastig... Ik vind Hanna wat warmen en zachter klinken, en Mirte wat stoerder. Denk dat ik toch voor Hanna ga.
Ik ga absoluut voor mirte vind ik meer van deze tijd....wel zou ik het persoonlijk zo schrijven: mirthe. Succes met het uitzoeken van de definitieve naam.
Heb Hanna gestemd, maar vind allebei mooie namen. Dit roept mijn man dus ook steeds bij de naam Hanna
Ik heb gestemd op Mirte (met h vind ik het overigens mooier, maar goed...dat vraag je niet). Hanna vind ik een beetje boers...
Ik heb Mirte gestemd, Persoonlijk vind ik het met een H ook mooier, dus Mirthe. maar dat ook zodat ze later niet continue haar naam hoeft te spellen.
Hanna vind ik niet zo mooi, Mirthe hoor je vrij vaak.. Hanne daarentegen.. Prachtig! (En de eerste die gaat zeggen dat 't een boerse naam voor 'n 96-jarige is ga ik virtueel slaan! )
Beide namen vind ik erg mooi. Mirte zonder h vind ik niet zo mooi, dus ik heb gestemd op Hanna. Succes!
Hele mooie namen!! Ik heb niet gestemd omdat ik niet kan kiezen. Een collega van mij heeft 2 dochters met deze namen. Een opmerking: Persoonlijk vind ik Hannah en Mirthe sjieker, maar het klinkt hetzelfde!
Mirthe met een h, staat bij ons op nr 1 als het n meisje wordt! (zelf eigenlijk Nina maar mn vriend niet)