Hoi dames, Waar denken jullie aan bij de naam Cathelijne? Waar associeren jullie de naam mee? Ik vind het een mooie naam, maar de twijfel slaat toe....het is zoooo moeilijk!!
Leuke naam! Beetje kak (maar dat vind ik juist wel leuk meestal). Ik zie wel een lief, net meisje voor me.
Ik vind het een hele mooie naam! Cathelijne vond mijn vriend te netjes, dus nu hebben we Caithlyn op ons lijstje hihi!
Ik vind het wel een leuke naam, hou wel van de klassieke/kak namen. Maar vind de afkorting "Cat" niet zo leuk, klinkt zo streng en juist niet lief.
Ik vind het ook een leuke naam - alleen wat Tara al zegt, jammer dat het als puber waarschijnijk/mogelijk Cat wordt. Ook hier gekozen voor de engelse variant...
Ik hou niet van engelse namen, ik vind Kathelijne (met een K vind ik mooier) een mooie naam!!! En idd een lekker lief/klein/poppig meisje!
Bij mijn zoon in de groep op het KDV zit een Cathelijne: ontzettend schattig, lief meisje. Ook een beetje ondeugend. Daar denk ik dus aan Vind het een leuke naam. Je moet er denk ik als ouder alleen wel rekening mee houden dat het waarschijnlijk altijd afgekort/verkleind gaat worden (mijn zoon noemt haar 'lijnie' en kans bestaat dat dat een blijvertje is want de leidsters nemen dat over)
Mooi, stijlvol maar inderdaad de afkorting Cat echt niet leuk. Moeilijk, moeilijk. Een sportmaatje van mij heet Karmijn, vind ik ook mooi en stijlvol maar ook wel iets stoerder dan Cathelijne. Joh, als jij hem mooi vind moet je t gewoon doen!