Grappig dat Lucas zo goed scoort hier, want ik vind dat een hele mooie naam, maar twijfel een beetje omdat het zo'n populaire naam is op het moment, en ik het zo jammer zou vinden als de kleine uiteindelijk met 10 naamgenootjes in de klas komt te zitten. Maar goed, blijft wel mooi natuurlijk. Pepijn vind ik persoonlijk niet zo, beetje te artistiek/Gooi-ig of zo. Maar bedankt voor alle reacties in ieder geval!
het hele rijtje is totaal niet mijn smaak, maar ik zie wel dat het en bepaalde stijl is waar jullie van houden. Tom vind ik dan nog het leukste.
Ik ga voor Tobias! Maar goed dat is ook de naam van mijn zoontje. Lief mannetje zou ik doen hoor . Maar Oscar en Hugo (2de naam van mijn Tobias) vind ik ook helemaal leuk. Lucas is mooi, maar hoor je naar mijn idee iets te vaak.
Ik heb voor David gekozen. Klinkt 'puur', kan het niet uitleggen. Lucas vind ik te 'gelikt' en hoor je inderdaad al zo vaak. Tobias, Oscar en Arthur vind ik een beetje snobbig klinken, alsof je automatisch een aardappel in je keel krijgt wanneer je de naam uitspreekt. Erik vind ik te 'gewoontjes'. Voor Adam, Hugo en Tom ben ik ook wel te porren, hoewel Hugo een twijfelgeval is. Erg he, zo ongezouten mijn mening geven... Maar ik kan zoveel vinden....net als de rest van de wereld, maar het gaat erom wat jullie mooi vinden! (En dat het kind niet vreselijk gepest wordt later, maar dat zit er niet in met deze namen gelukkig.)
Hugo! Tobias is ook mooi. Menno? Julian? Ik vind Lukas/ Lucas veel te populair, en niet meer zo origineel.
Ik kan niet kiezen...eigenlijk omdat het allemaal niet echt mijn smaak is! Ben wel benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden!
Ik heb voor lukas gekozen. Vindt het met een c inderdaad ook erg mooi! Tobias en tom vindt ik ook schattig, dan wordt het tommy of tommie als koosnaampje! Lief!!
Samuel Eli Job Matthew Jonah Timon Nathan Noah Reuben Levi Simon Tobias Ethan Gideon Silas Mark Isaac Jeremy Thomas Micah Zacharias (Zach)
We zijn er nog niet definitief uit, maar waarschijnlijk wordt het David. Als reden daarvan, wat toevallig Myo ook schreef, dat ik het een soort van 'puur' vind klinken. Een hele traditionele naam, die je desondanks eigenlijk maar weinig hoort. Lukas\Lucas heb ik er op staan omdat ik het objectief een hele mooie naam vind, maar helaas hoor je 'm naar mijn smaak wat te veel. Datzelfde vind ik dus ook van Tom. Nou ja, en het is mijn lijstje, dus ik vind alle namen die er op staan leuk
Ik heb David gestemd! Zo heet mijn zoontje namelijk! : ) Voor een tweede zou ik Simon erg leuk vinden (alleen is mijn man het daar niet mee eens). Ruben vind ik ook erg mooi. Maar David is uiteraard de allermooiste naam van de wereld!!! : )
Voor alle stemmers: we zijn er uit hoor, het wordt David! Lekker gevoel zeg, omdat geregeld te hebben.