Ik ben zwanger van de 2e en mijn zoontje heet Joël. We hebben al een meisjesnaam maar zijn dus nog op zoek naar een leuke jongensnaam. We zoeken een naam die niet vaak voorkomt, niet te Nederlands is en de naam moet wel bij Joël passen. Heeft iemand een leuk idee?
Dean is leuk maar zo heet mijn neefje Jesse vind ik niet zo en Keano zo heet het zoontje van mijn vriendin. Dit zijn wel de soort namen die we leuk vinden. Nog meer ideeën?
Marijn (misschien te Nederlands?) Liam/Lyam Justin/Dustin Jayden/Jaydon/alle andere mogelijke schrijfwijzen Jaïro (die vind ik hééél leuk bij Joël!) Liefs
Jayden vind ik erg leuk alleen hoor je hem de laatste tijd heel vaak. Liam vind ik ook leuk maar in combi met de achternaam vind ik het niet zo leuk.
Haha geeft niet hoor! Naeyyssa spreek je uit als Nee-JIE-saa.. De 'ae' zoals in de Westerse uitspraak van Caesar, de eerste 'y' als 'j'-klank, de tweede 'y' als 'i'-klank en de rest spreekt voor zich..! Liefs
Hihi, dus eigenlijk heet ze Jissa, maar omdat je bij toekomstige dreumesjes vaak nee zegt, meteen maar Nee-jissa?
Grijns, zo zou je het ook kunnen zien! En je weet ook meteen wie in ons gezin het meest verwend wordt, want tegen Shyra zeggen we continu ja! Liefs
Leuke namen. Ik blijf hangen bij Jayden. Echt een leuke naam, alleen hoor je hem vaak en een kennis heeft ook een zoontje met die naam Zouden jullie die naam om die reden niet nemen?