Hoi allemaal We hebben een aantal namen, maar we kunnen niet kiezen, over een aantal weken is het zover, welke vinden jullie de leukste? Thijs Twan Duco Thijn Sjoerd Willen jullie helpen en jullie mening geven? Alvast bedankt
Thijs! Thijn zou ik als Tijn schrijven, Sjoerd is een beetje "geweest" en Duco vind ik raar. Twan is gewoon niet mijn smaak, daarnaast ken ik een vrouw die Toine heet, daardoor heb ik er ook een vrouwelijke asociatie bij.
1. Thijn 2. Thijs 3. Twan 4. Duco 5. Sjoerd Bij Thijn moest ik alleen meteen denken aan Thijm.. dus hopen dat niemand hem verkeerd verstaat?
Ik vind Thijs het leukst. Thijn ook wel maar dat hoor je erg vaak. Duco vind ik een beetje gek omdat wij een ventilatiesysteem in onze raamkozijnen hebben dat zo heet. Dan denk je toch steeds daar aan, haha!
Ik vind Duco het leukst. Ik had die naam nog nooit gehoord en toch klinkt hij meteen logisch Verder vind ik Thijs ook wel leuk, maar niet zo stoer als Duco.
Ik zou kiezen voor sjoerd. Nederlands, stoer, geen verwarring met uitspraak of schrijfwijze. Tweede keus zou zijn thijs. Tijd hoor je hier op iedere hoek van de straat 3x. Daarom minder leuk voor mij