Onze dochter Phileine krijgt er een broertje bij! Nu komen mijn man en ik maar niet uit de naam dus we kunnen wel wat leuke namen bij op ons lijstje liefst die net als Phileine niet zoveel voorkomt
Phileine & Matthias Phileine & Olivier Phileine & Jules Phileine & Alexander Phileine & Oliver Phileine & Thijmen Phileine & Hugo Phileine & Oscar Phileine & Lennard Phileine & Jurriaan
Phileine & Morris Phileine & Gideon Phileine & Bastiaan Phileine & Thomas Phileine & Julian Phileine & Simon Phileine & Jurre Phileine & Valentijn Phileine & Silvijn
Ben 7 feb uitgerekend en heb tegen m'n man gezegd als hij de 14e wordt geboren we hem Valentijn gaan noemen
De naam phileine is in op mars hoor het steeds vaker. Mocht ik ooit nog een meid krijgen ga ik dez op het lijstje zettn. jongens namen thijmen, milan jarno, valentijn, oliver philip, Ik ken ook een phileine en haar broer heten jiri succes
Midas staat hoog op mijn favorietenlijstje, maar vriendlief vindt t niks, dus hij zal t hier niet worden. Hoop dat jullie er wat aan hebben!
Bij mij heeft Midas ook heel hoog op een lijstje gestaan, en Hidde ook. Helaas vond mijn man het totaal niks en hebben we toen een andere naam gekozen. Gelukkig bij deze zwangerschap waren we er zo uit
Sorry voor eventuele dubbels: Boris Felix Emil Friso Midas Janus Yannic Mischa Milo Willem/William Morris Merlijn Lothar Aymeric (Emeric) Casimir Elias/Ilias Groeten, Emilie
Valentijn is leuk, maar juist niet als je ook nog eens op 14 feb geboren bent. Andere opties: Xavian, Marnix, Melchior, Pharrell, Calvin, Sylvan, Maurice, Thibaut, Caspar, Yorrick, Vasco, Xander, Jurnan, Leander, Nander
Midas vind ik er heel mooi bij! Matthias ook, of Ernest? Valentijn zou ik niet doen, te hoog kakgehalte (sorry), dat vind ik van veel andere jongensnamen ook. Phileine is juist klassiek maar ook fris en origineel, daar zou ik geen Olivier of Maximiliaan bij doen.
Ik ben absoluut niet goed in namen verzinnen maar moet zeggen dat ik Phileine een super mooie naam vind! Jammer dat mn man deze naam niet wil
Midas vind ik erg leuk bij Phileine! Vrienden van ons hebben ook een zoontje die Midas heet en in het begin vond ik het nogal stoffig (ik denk dan meteen aan Midas Dekkers). Maar nu vind ik de naam steeds leuker worden . Silas is misschien ook nog een optie? Wat bij mij meteen opkwam is Niels of Neil (spreek uit als niel). Heeft wat van dezelfde letters als Phileine, maar valt niet echt op.