ik geraak er maar niet uit met mijn partner.. mijn zoontje van 5j wilt echt Mathis(er zit een kindje met die naam in zijn klas) Ik was er ook weg van,maar omdat dat kindje in zijn klas zit twijfel ik een beetje. Wat vinden jullie mooi ,of bij Kyano passen?
Mathis vind ik heel mooi hoor! En wat maakt dat kindje uit?Die zie je over 5 jaar toch niet meer Milan is nu veel te popi aan het worden vind ik..daar heb je er over 4/5 jaar dus 4 van in een klas zitten..Mateo is ook wel leuk...Senne vind ik wat meisjes achtig.. Pff moeilijk hè!Wij zijn er ook nog altijd niet uit Succes met kiezen!
Ik vind Milan mooi en past ook bij Kyano. Maar ik zou zeker Mathis doen als dat echt de is voor jullie. Gewoon lekker doen!
Ik vind geen van de namen bij Kyano passen. Mateo vind ik héel mooi, Mathis best leuk en de rest niet.
Tja, ik vind de genoemde namen ook van een ander genre dan Kyano... Omdat er een kindje in de klas zit van je oudste vind ik geen reden om de naam niet te geven. Jouw kind gaat hier 80 jaar mee doen.. hoe lang zit dat kind nog in de klas van je oudste Mathis: heel Vlaams. Mooie naam maar ik vind het niet passen bij Kyano Senne: prima naam en past wel bij Kyano Milan: de Jeroen van de 21e eeuw.. zo veel gehoord. Ik vind het een beste naam maar zo gewoontjes vandaag de dag Matteo: als je niet Italiaans bent? Niet doen..
Vind ze eerlijk gezegd allemaal niet zo bij Kyano, maar als ik moest kiezen zou ik voor Senne gaan denk ik.
Mathis... beetje vreemde variant. nog nooit van gehoort, maar als je er ook al een in een klas hebt zitten zou ik het niet doen. Ik ken een kyano en die hebben een Milan erbij gekregen Maar Senne voor een jongen vind ik meer voor een meisje.
Mathis klinkt goed hoor. Als jullie die naam mooi vinden moet je het gewoon doen, Het jongetje Mathis op school kan in 4 jaar tijd ook verhuizen en zit sowieso in de bovenbouw als jullie Mathis naar de kleuterschool gaat. Ik zou de naam zeker daar niet van af laten hangen! succes met kiezen
Senn is wel een jongens naam. Senne is meer voor een meisje. Matiz/Matez ken ik wel maar dan uit het Arabische. Veel Irakeese en Marokkaanse jongens heten zo. Vind het er dan wel erg veel op lijken.