Wij verwachten een jongetje en hebben nu 2 namen die we het leukst vinden en dat zijn Liam en Quinten. Ons zoontje krijgt een Portugese achternaam, welke vinden jullie mooier en hebben jullie nog meer suggesties voor namen in een beetje dezelfde stijl?? Liefs
Quinten vind ik erg leuk. zelf moest ik verder nog aan Fabian / Aidan / Guido / denken. Maar Quinten vind ik ook erg leuk.
Vind Quinten best leuk maar hier lopen er momenteel wel 5000 van rond hier in de buurt. Zou zelf voor LIam gaan
Eigenlijk ken ik beide namen al. Ook hier in assen al 5000 quinten lopen. Ook Finn komt hier vaak voor Aiden vindt ik zelf leuk. Maar is ook niet erg origineel meer .
Hoi, ik vind het beide leuke namen. Maar Quinten vind ik het leukst. Je kunt ook denken aan Quint. Groetjes!
Ik kies voor Liam, Quinten hoor je vaker en Liam blijft dan wat aparter, mogelijk in combi met de achternaam dan ook.... Succes, ik zie dat het je niet makkelijk wordt gemaakt..... de reacties zijn heel verdeeld !
quinten, het zijn volgensm ij allebei momenteel erg populaire namen want ook liam hoor je vaak. dan vidn ik quinten toch mooier.
Ik weet niet of zijn achternaam uit meerdere lettergrepen bestaat? Dan zou ik gaan voor Quinn ipv Quinten.
Ik ken zelf helemaal niemand met de naam Quinten, daarom vond ik hem erg origineel ha ha. Zelf vind ik Quinn iets mooier maar dat vind mijn man niks. Bedankt voor de reacties!
Ik vind Quinten absoluut niet Portugees klinken...Liam kan wel, die vind ik ook mooier. Mijn stem gaat dus naar Liam!