hallo allemaal Wij zijn op zoek naar een leuke meisjesnaam en jongensnaam. Het moet passen bij Liz!! meisjes: zoe Bente Nova Isa Ize Britt Jongens: Freek Noud Daan Mart Marten Quinn
Meisjes: 1. Isa 2. Britt 3. Nova Jongens: 1. Daan (hoor je alleen wel veel) 2. Noud 3. Freek Succes!!!
Jongen: - Liz en Wouter - Liz en Mees - Liz en Mats - Liz en Alex - Liz en Teun - Liz en Cas - Liz en Ian - Liz en Stan - Liz en Wessel - Liz en Jim - Liz en Bram - Liz en Fedde - Liz en Sem Meid: - Liz en Suze - Liz en Isis - Liz en Mara - Liz en Ylva - Liz en Imre - Liz en Kim - Liz en Zara - Liz en Nina - Liz en Emma - Liz en Una/Yuna - Liz en Kate - Liz en Inez - Liz en Ella - Liz en Ida - Liz en Jill - Liz en Tara - Liz en Evi/Evy - Liz en Eve
Ik vind de meisjesnamen allemaal erg leuk. En ze passen goed bij Liz. eeeuh... bente vind ik uiteraard leuk (zo heet onze dochter), maar bij Liz vind ik Nova en Isa erg mooi passen. En Britt ook eigenlijk wel.... Van de jongensnamen vind ik alleen Freek niet zo leuk.