Zo denk ik er ook over! Ik ben ook niet zo kapot van namen die voor allebei kan, en viggo vind ik leuker, stoerder!
Persoonlijk vind ik Noah mooier. Viggo vind ik niet zo mooi plus de betekenis is ook niet echt prettig. Ook bijzonder dat jullie dochter de naam Noah heeft gekozen.
Ik vind noah ook zeker een mooie naam, maar viggo veel aparter! En daarbij is viggo een duidelijkere jongensnaam. Noa(h) kan ook voor een meisje. En Sophie is ook een heel duidelijke meisjesnaam! Niet dat deze argumenten iets uitmaken, maar misschien helpt het? De meerderheid hoeft het ook niet mooi te vinden: jullie moeten het mooi vinden! Ga je gevoel achterna!!! Succes!
Ja Viggo spreek je uit als Fiego zeg maar. Ik vind 1 g trouwens ook mooier maar vriend wil 2 g's haha. Dat wordt dus nog even discussie. Het wordt waarschijnlijk toch de naam Vig(g)o. Vind Viggo wat stoerder dan Noah denk ik. Maar we hebben nog even bedenktijd. En Viggo betekent overigens strijder/overwinnaar i.p.v. oorlog. En dat vind ik er ook wel mooi bij passen omdat ik in het begin van de zwangerschap heeeeeeeel veeeeeeeel bloed heb verloren en die kleine schat nog steeds lekker blijft zitten.
Leuk hoor, er zijn niet zoveel Vi(g)go's ! Noah vind ik ook niet echt stoer, en ik vind het jammer dat je het al zoveel hoort. Maar goed, ik ben natuurlijk bevooroordeeld .