Hi! Nog niet zwanger, maar alvast een beetje vooruit aan het dromen.. Bij zowel mijn vriend als mijn familie komen tweelingen voor , dus we hadden het er laatst over hoe we een eventuele meisjestweeling zouden noemen Anna staat vast, staat bij ons allebei op 1 voor een eerste meisje, maar over de andere naam twijfelen we tussen 2 opties! Wat vinden jullie? Anna & Josephine of Anna & Eloise? Andere opties zijn ook welkom! We houden erg van hockey namen!
Allebei niet mijn smaak, maar dat vraag je niet haha Ik vind Anna & Josephine het mooist klinken. Maar ik vind dan Anna & Fien(e) leuker en moderner.
Ja ik vind Fiene ook erg leuk!! Wij houden wel van 'ouderwetse' / klassieke namen, maar Fiene vind ik een erg leuke bijnaam/ nickname of hoe je het wilt noemen
Vind ze allebei niet passen. Te lang bij de naam Anna... Ik zou in dat geval voor een naam gaan met dezelfde lengte... Anna en Jasmijn Anna en Lieke etc.... Maar als ik dan toch moet kiezen: eloise
Ik heb gestemd op Eloise, dat vind ik beter bij Anna passen dan Josephine. Al vind ik Anna en Louise leuker .
Ik heb gestemd op Josephine, maar lijkt me niet mooi als mensen het gaan afkorten tot Jo of Joos. Fiene wel weer leuk. Wel erg lang bij Anna trouwens. En Eloise vind ik gewoon echt geen mooie naam... Ik ken een Anna met een zusje Iris, vind ik wel mooi! Andere opties misschien (flinke lijst ter inspiratie ): Anna & Sophia Anna & Laura Anna & Féline Anna & Marit Anna & Juline Anna & Rozalie / Rozalia / Rosalie / Rosalia Anna & Lorine Anna & Elena Anna & Maud Anna & Elianne Anna & Celine / Céline Anna & Loes / Lous Anna & Isabel / Isabelle Anna & Cléo Anna & Chloë Anna & Rosan / Rosanne / Roxanne Anna & Nicole / Nicolle Anna & Félize Anna & Eliana Anna & Esmee / Esmay / Esmae Anna & Amara / Mara / Imara / Mare Anna & Renate / Renathe Anna & Lotte Anna & Cella Anna & Irene Anna & Rianne Anna & Judith Anna & Viënne Anna & Cathelijn(e) Anna & Brigitte Anna & Maurine Anna & Vivian / Vivianne Anna & Emilia Anna & Emelie / Emmelie / Emmalie / Emily Anna & Kristin / Kirsten Anna & Helene Anna & Nathalie Anna & Marline Anna & Larissa / Marissa Anna & Hilde / Hilda Anna & Suzan / Suze Anna & Sabine Anna & Ismee / Ismae / Ismay Anna & Elise / Elize Anna & Carleen Anna & Carlijn Anna & Jileen Anna & Bodée Anna & Linde Anna & Merel Anna & Vera Anna & Lore Anna & Boëlle Anna & Vianne Anna & Marlotte Anna & Eline Anna & Eveline / Evelien Anna & Hesther / Hester Anna & Marije Anna & Lisan(ne) / Lizan(ne) Anna & Else / Elze Anna & Yéline / Yélize Anna & Robine / Romine Anna & Bodijne Anna & Elle Anna & Lise
Eloise vind ik mooier dan Josephine (beetje lang) Alternatieven: Elysia, Elise, Lovisa / Louisa, Elivia / Olivia... En ipv Josephine misschien Jozefien... (vroeger kende ik een meisje dat zo heette) Veel plezier met dromen (ik heb precies hetzelfde, haha - ook nog niet zwanger en met een tweeling in de fam., bedoel ik )
Phine, misschien een optie? Mijn stem heeft Josephine, vind het eigenlijk wel wat hebben zo'n lange en korte naam als combi bij een tweeling!
Heb gestemd op Josephine, Eloise vind ik echt niet mooi. Verdere opties: Feline, Carlijn, Sophie, Emma
Thanks voor alle reacties!!! Het staat tot nu toe aardig gelijk in de Poll! Het gaat mij niet zozeer om wat het leukste bij Anna staat, ik ben daar eerlijk gezegd niet heel kritisch in. Ik heb zoiets van: als het niet te jut en jul is, of twee héeeele andere stijlen (zoals Mohammed en Pietje ofzo ) , maakt het mij niet zoveel uit, het zijn toch twee individuutjes. Ik ken iemand die haar tweeling Stan & Stijn heeft genoemd... Op zich twee leuke namen, maar niet samen!!! Anna komt trouwens van Johanna, vernoeming. Wat ik ook heel leuke namen vind, een paar zijn al genoemd : -Felicia - Helena - Isabelle Helena wordt waarschijnlijk de 2e naam van Anna, en mochten we Eloise gaan gebruiken wordt het waarschijnlijk Eleonore Isabella, roepnaam Eloise ! Voor Josephine vind ik Zara Sophie als 2e en 3e naam geweldig!
Anna Helena vind ik echt een mooie combi! Ik vind Eleonore zo'n mooie naam, dat ik het een beetje zonde vind dat jullie Eloise als roepnaam willen gaan gebruiken. Anna en Eleonore vind ik super!
Thanks! Ja Helena vind ik heel leuk! Mijn vader heet Leen, dus is toch ook een soort vernoemd dan! Anna heet dan officieel wel Johanna Helena plus een derde doopnaam, en dan roepnaam Anna. Eleonore vind ik op zich ook wel heel leuk, maar iets te lang (5 lettergrepen vind ik toch wel erg veel XP ). Josephine heeft nog een letter extra, maar dan wel weer 'maar' 4 lettergrepen XP Je spreekt het toch 'sneller' uit . En ik ben stiekem toch wel heeeel erg weg van de naam Eloise XP Heb hem 'gespot' bij Laurentien haar 1e kind!
Hihi, als wij ooit nog eens een dochter zouden krijgen, is de kans groot dat ze Anna Josephine zal gaan heten... mijn keuze mag dus duidelijk zijn... onze eerste heet trouwens Ella... misschien ook een optie?
Beide prachtige namen, stonden hier ook op 't lijstje! Ik heb gestemd op Eloïse, omdat ik dat wat mooier vind bij Anna. maar Josephine vind ik weer net een mooiere naam! De andere namen die je noemt vind ik ook allemaal heel mooi .
@dramaqueentje Hey wat grappig! Ella vind ik ook een leuke naam, maar al vergeven! Mijn beste vriendin heet Ellen en een andere vriendin Ella PX Maar vind het wel een supernaam, en ook een schatje om te zien zeg op de foto!! Veel geluk met haar! @Linda86 Zelfde smaak hebben wij dus !!
Als ik uit deze twee moet kiezen dan ga ik voor Eloise, omdat beide namen dan beginnen met een klinker. Maar echt supercombi's vind ik het niet. Bij een tweeling zou ik persoonlijk ook willen dat de combinatie van de twee lekker loopt!