Goeiedag ,, Ik ben nog maar heel kort zwanger .. en moet dus nog van alles afw8ten .. Als ik dus een meisje of jongen krijg wat ik nog absoluut niet weet zou ik graag .. Een naam willen in 2 lettergrepen .. En vroeg jullie mening .. af omdat ik dus absoluut niet zo goed kan bedenken en verzinnen ! ,, Alvast bedanktt Ideeën vind ik alleen maar leuk dus als je iets weet hoor ik ht graag ,., Kisses kim
ik zou zeggen zoek eens op google op babynamen, je krijgt dan een enorme hoeveel sites met daarop allemaal baby namen, kijk gewoon wat je aanspreekt
Misschien is het handig als je eerst een naam noemt die jij mooi vindt, zodat wij daar een tweede naam bij kunnen verzinnen. Dan weten we een beetje wat jouw smaak is...
zeker met twee namen aan elkaar is het een beetje creativiteit van je eigen kans en zonder dat mensen je smaak weten is het inderdaad erg lastig om een voorstel te doen..
Tja.. je kunt van alles verzinnen wat aan elkaar past... Vera-Linde Sanne-Lotte Mirte-sophie Met Anne kan je echt vanalles maken Als mij nog meer te binnen schieten zal ik ze hier wel melden... Maar mij lijkt het idd ook het meest verstandig om zelf op internet te kijken of in namenboeken... Kijk naar namen die je aanspreken.. die bij jullie passen en waarvan evt. de betekenis je aanspreekt... En kijk dan of je ze kan combineren... Je kan dan ook zeggen dat je iets van de ene naam of beide afhaalt waarbij het nog steeds wel een naam blijft... Succes!
Ik zou zeggen, zoek gewoon 2 namen die je mooi vindt en kijk of ze achter elkaar ook mooi staan. Wat voor namen vind je mooi? - ouderwetse namen? (kees, willem) - engelse namen? (wesley, jayden) - friese namen? (froukje, foppe) - korte namen? (sem, daan) - lange namen? (olivier, frederique) etc etc etc
De nicht van me vriend heet Anne-Marleen Kleine van Kennisen heet Rosa-Lynn kleine van iemand uit de buurt heet Rose-Angela
Overigens... onthoud ook dat mensen vaak niet allebei de namen gaan noemen... Het is vaak 1 naam die uitgekozen wordt waarmee ze het kind zullen roepen...
ja ik kies voor Amy-Lynn maar zal denk ik ook wel het meeste gewoon Amy zeggen. maar joh mijn nichtje heet Gabriella en die noemen we ook Gaby. ik vind t prima als ze maar geen Amytje gaan zeggen dat vind ik zo walgelijk!
iemand van de zwangerschapsyoga had haar meisje genoemd: Julia-Jasmijn afgekort julijn! Vond ik een hele mooie
Anne-Nicole Anne-May Fay-Lynn Kate-Lynn Anne-Marie Anne-Roos Anna-Sophie Jan-Jaap Ernest-Jan Pieter-Bas