Hallo meiden Wij zitten nog ontzettend te twijfelen over een jongensnaam. We weten nog niet wat het wordt. Een meisjesnaam hadden we zo bedacht en ook met evt. doopnamen. Maar welke jongensnaam vinden jullie het leukst in combi met de doopnamen? Ben benieuwd welke jullie het leukst vinden. De 2 laatste namen zijn van de opa's ...... Alvast bedankt voor het meedenken Groetjes Liena
Wouter of Thomas klint dan het beste volgens mij. En als ik daar weer uit moet kiezen zou ik gaan voor Thomas... Hoop dat je er wat aan hebt meis maar het blijft moeilijk zo'n naam kiezen suc6!
Ik vind Wout de leukste roepnaam dus heb daar voor gekozen, maar vind dit niet het lekkerste klinken met de andere namen omdat die lang zijn.
hey lien, ik vind ook thomas het leukst maar het blijft lastig... hopelijk heb je wat aan de reacties van iedereen. knuff
hee Liena, Hier nog een kippetje met de voorkeur voor Thomas. wij zijn er ook nog niet uit voor een jongen. je hoort heel vaak dat mensen dat moeilijker vinden.
Vind Thomas de leukste roepnaam. In combinatie met de doopnamen heb ik niet veel verschil tussen Thomas en Wouter. Wout vind ik wat kort bij de doopnamen (en Wout vind ik persoonlijk ook niet zo'n leuke roepnaam)