Aangezien we nog niet weten wat het word zoek ik voor zowel een jongen als een meisje een naam bij ons zoontje Iwan. De naam Iwan zou pools zijn, nou hoeft het niet ook een poolse naam te zijn maar sommigen namen kunnen wat mij betreft echt niet erbij. Misschien dat jullie ons nog wat nieuwe ideeen op kunnen doen?
meisje : Iwan en Jenthe Iwan en Emma Iwan en Lenthe Iwan en Senna Iwan en Mira Iwan en Lien Iwan en Pauline Iwan en Eline Iwan en Sophie Iwan en Valerie Iwan en Isah Iwan en Christine Iwan en June Iwan en Roxanne Iwan en Cassie Iwan en Stanne Iwan en Janne Iwan en Minne Iwan en Camille Iwan en Diane Iwan en Maxine Iwan en Maxime Iwan en Sita Iwan en Celine Iwan en Maite Iwan en Ella Iwan en Ellen Iwan en Jenna Iwan en Gemma Iwan en Laila Iwan en Lara Iwan en Sara Iwan en Kyana Iwan en Ilena Iwan en Yelena Jongens : Iwan en Milan Iwan en Lyam Iwan en Jonah Iwan en Rowan Iwan en Piero Iwan en Imano Iwan en Lothar Iwan en Obi Iwan en Toby Iwan en Jacob Iwan en Jarno Iwan en Kiro Iwan en Dilano Iwan en Lando Iwan en Vasco Iwan en Tibo Iwan en Milo Iwan en Shaun Iwan en Ilano Iwan en Arno Iwan en Mano Iwan en Matteo Iwan en Kyaro Iwan en Dario Iwan en Kyano Iwan en Kyento Iwan en Casper Iwan en Corneel Iwan en Enio
Iwan is Russisch. Iwan en Julia Iwan en Dimitri Iwan en Joeri ? Iwan en Alexandra En Sascha is de afgeleide van Alexander idd. Mijn man is Rus, heet Alexander en ik noem hem Sascha haha.
Niet perse russisch/pools oid, maar wat ik wel 'logische' combi's vind: Iwan en: - Aron - Timon - Peter - Pieter - Pjotter - Simon - Jelte - Jochem - Jorrit - Jorik - Menno - Jacco Iwan en: - Ilse - Lise - Ise - Suze - Tessa - Amber - Dagmar - Annet - Liset - Yvon(ne) - Vera - Evi
Bedankt voor jullie berichten! Gisteren op tv kwam een naam voorbij die precies bij ons Iwan past en nu bovenaan de lijst staat, stond nog niet in bovenstaande. Meisjesnaam zijn we nu ook wel zo goed al over uit, we dachten dat het misschien niet zou klinken maar hij komt hier boven wel al voor maar dan anders geschreven.