hallo, wij willen binnekort voor een 2e gaan en zit dus al een beetje over namen na te denken, (beetje voorbarig maar ja) ik vind het echt heel moeilijk om een leuke naam te verzinnen die ook nog bij noa past. misschien hebben jullie ideeen wat ik tot nu toe leuke namen vind: voor een jongen: Cas, milan, sil, ivo voor een meisje: faye, zoë, indy, tess, wat vinden jullie ervan en welke past het best bij noa?
Voor een jongen zou ik gaan voor Cas of Milan. Voor een meisje...ik vind de namen in je lijstje niet echt leuk Noa en... Amy Nicci/Nikki Luna
bedankt voor je reactie! luna en amy zijn ook leuk idd....elize vind ik ook trouwens een leuke naam...
Ik vind Sil leuk en voor een meisje Zoë en Tess. Andere evt suggesties, Britt Cloé Juul Loïs Brent Ian Finn Aron
Ik ken iemand haar oudste dochter heet Noa, de tweede heet Zoë en de jongste, een zoon, heet Tycho... En dat zijn me toch een stel mooie kinderen.....
ik ken 2 kinderen: Noa en Owen -misschien wat veel O maar ik ben het helemaal gewend Liz Ties Thijmen Finn Van jou lijstje vind ik de meisjesnamen eigenlijk allemaal wel leuk . De jongensnamen eigenlijk allemaal niet zo, maar ik vind zelf jongensnamen altijd een stuk moeilijker.
heij zanoni...ja ik vind jongensnamen ook veeel moeilijker dan meisjes namen...ik vind liz ook mooi alleen mijn vriendin heeft 2 dochtertjes liv en lize....dus dat gaat m niet worden... thijmen zo hand noa geheten als ze een jongetje was geweest maar vind die naam nu niet meer zo...ties is ook leuk...bedankt voor je reactie!
Ik ken een tweeling Noa en Tess (Tes , is weer eens wat anders...), vind ik erg leuk klinken. En voor een jongen vind ik uit je rijtje Sil echt superleuk, ook bij Noa. Niet meer verder zoeken dus !
gister nog met mijn vriend over gehad en over een meisjesnaam zijn we het eens een jongensnaam nog niet de namen die ik had was hij nog niet zo enthousiast maar we hebben de tijd om nog een leuke naam te bedenken...ik ben tenslotte nog geeneens zwanger...maar als je dan besluit om er weer voor te gaan dan vind ik het gelijk leuk om naar namen te kijken..