ik zou kiezen voor jayson,(als we ee zoontje hadden gekregen zou hij z gaan heten) groetjes miranda en succes met jullie keuze
Ik heb voor Levi gekozen, maar had ook op Vince willen stemmen! Kyano, vind ik ook heel erg mooi, maar dat hoor je de laatste tijd wel erg vaak (op verschillende manieren geschreven dat dan wel)!
Kyano en Jayson kunnen verkeerd worden geschreven.. is misschien niet zo leuk voor je kindje. Toch vind ik Kyano wel mooi.. maar goed, ik ga je op weg helpen. Jayson, Jason mmm friday the 13th?... een Kyano, Kiano, Kano, Kanon.. ja.. nu denk ik aan de kleuterschool, maar toch een stoere mooie naam, ik zou wel een man willen hebben die zo heette.. dus een Vince.. heel stoer, 8) maar denk ik toch Vincent en dat vind ik dan weer geen mooie naam, maar als ik de meningen zo lees 8) Jay.. Tjee.. lief en stoer Levi.. mmm.. spijkerbroek. Maar wel leuk.. maar komt wel vaker voor tegenwoordig. Door naar de volgende ronde; Kyano, Vince en Jay. Bij donker haar Jay en Kyano; Bij lichter haar Vince; En welke naam past het beste bij de achternaam....? Of we mixen het even Jay-Vince, Kyano-Jay... Jaron! Is dat niet leuk?
Ik vind Levi wel apart, Jay vind ik het leukst. Had ik ook op mijn lijstje maar mijn wederhelft maakte er korte metten mee