Meiden ik heb nog even te gaan maar ben al weken bezig met een naam! Ik vind namelijk niks goed genoeg . Ik hoop dat jullie een leuk idee hebben! Mag voor een jongen en een meisje. Wij zoeken een Nederlandse naam die past bij Lotte en deze moet wel echt in de categorie netjes vallen. Als er al iets van ordi in de buurt komt past het niet bij ons. Denk dus in de richting van Sophie, Sarah, Julia enz. Die namen zijn helaas al vergeven in de familie Thanks!!!
Lotte en Anoek Lotte en Isa Lotte en Lisa/Lisa Lotte en Fleur Lotte en Nynke Lotte en Jasmijn Lotte en Eva Lotte en Saar Lotte en Roos Lotte en Elise/Elize Lotte en Anne/Anee Lotte en Esmee Lotte en Maud Lotte en Tessa Lotte en Milou Lotte en Meike Lotte en Merel Lotte en Koen Lotte en Job Lotte en Robin Lotte en Daan Lotte en Pepijn Lotte en Siem Lotte en Tom Lotte en Rick/Rik Lotte en Lars Lotte en Rens Lotte en Nils Lotte en Bart Lotte en Ruben Lotte en Mees Lotte en Sven Lotte en Jesse Lotte en Jurre
Lotte en Emma Lotte en Sanne Lotte en Anne Lotte en Anna Lotte en Fleur Lotte en Karlijn Lotte en Florine Lotte en Milou Lotte en Nynke Lotte en Wietske Lotte en Marijn Lotte en Pepijn Lotte en Twan Lotte en Daan Lotte en Siem Lotte en Lucas Lotte en Stef Lotte en Stan
Lotte en Lieve Lotte en Fleur Lotte en Milou Lotte en Isa Lotte en Lise Lotte en Vera Lotte en Eline Lotte en Elisa Lotte en Nova Lotte en Hanna Lotte en Hilde Lotte en ValƩrie Lotte en Sapho (spreek uit: safo, met de klemtoon op fo). Lotte en Eva Lotte en Mette Lotte en Julie Lotte en Lianne Lotte en Veerle Lotte en Emma Lotte en Jasmijn
Ik ken een: Lotte & Anne Lotte & Puck Lotte & Olivier Lotte & Karlijn Lotte & Max Lotte vind je leuk, de andere namen van deze ouders misschien ook
Lotte en... Bram Stijn Tomas Ruben Samuel Jonathan Daniƫl Julian Tristan Pepijn Jules Tobias Olivier
Lotte en Fiene Lotte en Esther Lotte en Marie Lotte en Jolijn Lotte en Sanne Lotte en Daniek Lotte en Hannah Lotte en Eva Lotte en Lise Lotte en Imke Lotte en Meike Lotte en Elise Lotte en Rosa Lotte en Jonne Lotte en Bas Lotte en Stijn Lotte en Jelle Lotte en Daan Lotte en Gijs Lotte en Koen Lotte en Nathan Lotte en Morris Lotte en Micha Lotte en Ruben Lotte en Marijn Lotte en Matthijs Lotte en Jochem
Nieuw account? haha Maar ik zie hier zeker goede namen tussen komen!!! Vera staat trouwens op dit moment wel in de top 3. Lisa vind ik ook echt super bij Lotte en Jasmijn is mijn favoriet maar mijn man vindt het nog niet zo. Anna is ook erg leuk! Past wel bij een meisje met donker haar en donkere ogen. Dat is Lotte in ieder geval wel Ik ga nog eens goed kijken naar de lijsten!! Ik ben al een eind. Iemand nog een super idee?
Ik vind Anna en Jasmijn ook erg mooi. En een nieuw account inderdaad. Even iets anoniemer Wel zo fijn.
Goede naam! Je bent natuurlijk ook erg Yummy haha Maar Jasmijn past wel bij een type als Lotte, vind je ook niet?