Hoi allemaal, Ik ben op zoek naar korte namen met verschillende klinkers. Ons zoontje heet Dyon. een paar voorbeeldjes: Lola (vinden wij beiden erg leuk alleen een oppaskindje heet zo) Nena Nova( vind ik zelf helemaal geweldig, alleen mijn vriend is er (nog:) niet zo'n fan van) Een jongensnaam vind ik al helemaal moeilijk. Wie heeft er ideeen?
Hihi ik ben zwanger van de 2 de alshet een meisje is gaat het Nova heette haha dus errug mooie naam . Liam. Lize ?
hihi, mijn vriend vond Dyon ook niks toen hij dat voor het eerst hoorde, een paar weken later vond die de naam helemaal geweldig. Ik hoop dat die dat ook met Nova krijgt Wij kennen al een Liam. We een hele leuke stoere naam. Lize vind ik iets te soft.
Fenna Eva / Evi Janne Luna Flore Nora Isa / Ise Demi / Dewi Loïs Ruby Nina Mila Dani Kian Joppe Ivo Noah Boaz Levi Luca Timo Micha / Mischa Mika Roan
`Demi vind ik er ook leuk bij staan. Ik hoop dat je man Nova echt leuk gaat vinden het is echt een prachtnaam hoor. liefs trouwens wat vind je van Faye dan hihi
Devi Levi Luna Hmm bedacht er net heel veel maar kom er even net op . Kom vanavond nog wel even langs!
Ik had met de oudste al Nova in mijn hoofd alleen vond hubby hem niets... Nica was de naam waar hij helemaal weg van was ... En ik ook hoor